رئیس انجمن آشوریان ارومیه: با اقتدار تمام در انتخابات شرکت می کنیم
رئیس انجمن آشوریان ارومیه: با اقتدار تمام در انتخابات شرکت می کنیم

استانلی سیمونز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما به عنوان یک ایرانی مسیحی با حضور خود در پای صندوق های رای به دنیا نشان خواهیم داد که به سرنوشت کشور و حل مشکلات جامعه علاقه مند هستیم. وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نمادی از دموکراسی در […]

استانلی سیمونز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما به عنوان یک ایرانی مسیحی با حضور خود در پای صندوق های رای به دنیا نشان خواهیم داد که به سرنوشت کشور و حل مشکلات جامعه علاقه مند هستیم.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نمادی از دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: در ۳۸ سال اخیر تمامی اقوام اعم از مسیحی، مسلمان، شیعه و سنی در انتخابات مختلف شرکت کرده و تحت هر شرایطی صحنه انتخابات را خالی نگذاشته اند.
وی با بیان اینکه مدیون کشور خود هستیم، گفت: تاکنون یکدلی و احساس وظیفه ملت ایران از هر قوم و نژادی به جهانیان ثابت شده و تلاش مخالفان و دشمنان این سرزمین برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات و برنامه های مختلف تاثیری در اراده این ملت نگذاشته است.
وی با تاکید بر اینکه اقلیت های دینی نیازی به قیم ندارند، اظهار کرد: تفرقه افکنان تاکنون موفق به ایجاد اختلاف بین اقلیت های دینی و برادران مسلمان آنان نشده اند.
رئیس انجمن آشوریان ارومیه بیان کرد: بدون تردید دشمنان این سرزمین چه آنان که در کشورهای دیگر هستند و چه آنان که در فضای مجازی برای کمرنگ کردن حضور اقلیت های دینی در انتخابات تلاش می کنند، هرگز راه به جایی نخواهند برد.
سیمونز ادامه داد: جامعه آشوریان در ۲۹ اردیبهشت سال جاری در صف های طولانی جواب محکمی به بدخواهان این مرز و بوم می دهند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، جامعه آشوری آذربایجان غربی ۱۲ شهید و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و همواره در تمامی عرصه ها همپای برادران مسلمان خود حرکت کرده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا /۲۹ اردیبهشت/ سال جاری برگزار می شود.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی