بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی اردبیل در روز جهانی موزه
بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی اردبیل در روز جهانی موزه

محمد خداپرست روز پنجشنبه افزود: مهم ترین وظیفه موزه های تاریخ طبیعی ، مطالعه و بررسی میراث طبیعی اعم از منابع جاندار و بی جان و انتقال این دانش به بازدیدکنندگان و افزایش دانش زیست محیطی مردم است.به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل […]

محمد خداپرست روز پنجشنبه افزود: مهم ترین وظیفه موزه های تاریخ طبیعی ، مطالعه و بررسی میراث طبیعی اعم از منابع جاندار و بی جان و انتقال این دانش به بازدیدکنندگان و افزایش دانش زیست محیطی مردم است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل ، علاقه مندان برای بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان اردبیل می توانند به ساختمان موزه واقع در در خیابان دانشگاه ، جنب دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.
موزه تاریخ طبیعی اردبیل با داشتن گونه ­هایی از حیوانات پوست آرایی (تاکسیدرمی) شده، سنگواره­ ها و سنگ های مختلف، مجموعه ­ای زیبا از طبیعت استان را در مقیاسی کوچک برای علاقه­ مندان به تماشا گذاشته است.
این موزه در حاشیه شرقی دریاچه شورابیل قرار دارد و در آن ۱۷ گونه پستاندار ، ۸۵ گونه پرنده ، ۲۰ گونه ماهی ، ۱۲ گونه خزنده و دوزیست و نمونه ­های متنوعی از حشرات و تیپ های مختلف گیاهی و انواع سنگ و سنگواره نگهداری می­ شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷