همه جای ایران، سرای ترکان است!
همه جای ایران، سرای ترکان است!

اویاقلیق: با همه تحقیرها و «تحدید»هائی که بر علیه هواداران تراختور، اعمال میشود، باز هم هواداران تراختور، پرشورند و پر شمار! از آستارا تا آبادان و از قره داغ در آذربایجان تا قره داغ درخراسان ،از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران ، و در همه آبادیها ساکن و حاضرند! این هواداران […]

اویاقلیق: با همه تحقیرها و «تحدید»هائی که بر علیه هواداران تراختور، اعمال میشود، باز هم هواداران تراختور، پرشورند و پر شمار!

از آستارا تا آبادان و از قره داغ در آذربایجان تا قره داغ درخراسان ،از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران ، و در همه آبادیها ساکن و حاضرند!

این هواداران نه با تبلیغات رسانه های بیت المال خور که مردم را فقط سرخی و آبی معرفی میکنند، بلکه از راه خودآگاهی و عشق قلبی ، همچنان پروانه دور شمع، بر گرداگرد این تیم مردمی جمع شده اند!

از همین هواداران بودند که در بازی حذفی تراختور-نفت و گاز گچساران، در شهر گچساران نشان دادند که تعدادشان فزون بر تعداد هواداران تیم نفت و گاز است. آنها ترکان قشقائی بودند با کلاههای نمدین کنگره دار! ….. هرچند که رسانه ها و گوینده سیمای مرکز خوزستان، هیچ اشاره ای به حضور پرشور آنها نکردند.

اما ، شکر خدا که قرن ارتباطات را پشت سرگذاشته ایم و خدا رحمت کند به مخترعین اینترنت و موبایل!!

حالیا ، همانان بار دیگر خود را به خرمشهر خواهند رساند و بار دیگر به ایران و ایرانی ثابت خواهند کرد که همه جای ایران، سرای تراختوریهاست!

با شعار جاودانه «یاشاسین آذربایجان» و «یاشاسین تراختور» که آذربایجان سر ایران است و تراختورنماد اتحاد و همبستگی ترکان ایران است!

روز پنجشنبه،
چشمها و گوشها به جنوب دوخته شده تا شعار -تراختوری ائل ایستر، شرفلی ملت ایستر- را از دل و زبان قاشقای یورد بشنوند و شور و شوق آنها را ببینند!

ساوالان – اردبیل