مربی تراکتور : به دنبال هر سه امتیاز هستیم
مربی تراکتور : به دنبال هر سه امتیاز هستیم

اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی امروز به دلیل اینکه تمرین تیمش با نشست خبری هم‌زمان بود، حضور پیدا نکرد. میگوئل تکسیرا مربی تراکتورسازی با حضور در نشست اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم، پدیده در چند وقت اخیر خوب کار کرده، اما ما نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم. در این بازی […]

اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی امروز به دلیل اینکه تمرین تیمش با نشست خبری هم‌زمان بود، حضور پیدا نکرد.

میگوئل تکسیرا مربی تراکتورسازی با حضور در نشست اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم، پدیده در چند وقت اخیر خوب کار کرده، اما ما نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم. در این بازی به دنبال هر سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم به روند موفقیت‌مان بازگردیم و خودمان را برای فینال جام حذفی هم آماده کنیم.

وی در مورد وضعیت جاسم کرار گفت: این بازیکن تحت اختیار مدیریت باشگاه است و کادر فنی دخالتی ندارد، هر تصمیمی آنها بگیرند ما هم انجام می‌دهیم.

قلیچ خانی، مدیر رسانه تراکتورسازی هم در مورد شایعات جدایی قلعه‌نویی در پایان فصل گفت: این شایعاتی که پخش شده و آجرلو مدیرعامل باشگاه آن را تأیید نکرده است. تیم ما نیاز به آرامش دارد، چون می‌خواهیم به رده دوم لیگ برسیم و در فینال جام حذفی هم بازی کنیم. قلعه‌نویی هم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و این حواشی خللی در تیم ایجاد نمی‌کند.