حضور هواداران آذربایجانی و توقف استقلال تشنه نائب قهرمانی!
حضور هواداران آذربایجانی و توقف استقلال تشنه نائب قهرمانی!

اویاقلیق: بطوریکه قبلا اشاره کرده بودیم، کمال پاشای تراختوریها اهل«غش» بطرف سرخابی های تهران نیست و حمایت هواداران آذربایجانی تیم او را جری تر خواهد کرد تا استقلال قدرتمند را به زانو درآورد، و اینگونه هم شد! خدا قوت میگوئیم به کمالوند و تیم سخت کوشش! خسته نباشید میگوئیم به آنانکه با حضور خود موجب […]

اویاقلیق: بطوریکه قبلا اشاره کرده بودیم، کمال پاشای تراختوریها اهل«غش» بطرف سرخابی های تهران نیست و حمایت هواداران آذربایجانی تیم او را جری تر خواهد کرد تا استقلال قدرتمند را به زانو درآورد، و اینگونه هم شد!

خدا قوت میگوئیم به کمالوند و تیم سخت کوشش!
خسته نباشید میگوئیم به آنانکه با حضور خود موجب قوت قلب تیم کمالوندشدند و رو در روی اندک بدخواهان آذربایجان ، شعار«آذربایجان وار اولسون، ایسته میین کور اولسون» را سر دادند!!

بازی تیم کمالوندجسورانه، جانانه و غیرتمندانه بود و این فکر به ذهن هواداران تراختور رسید که ایکاش، گسترش فولاد، تراختور بود!!!

راستی ، اگر تیم کمالوند حمایت هواداران تراختور را بهمراه داشت، این تیم هم اکنون دوشا دوش پرسپولیس برای قهرمانی نمیجنگید؟؟

*********

توقف استقلال تهران و هموار شدن راه تراختور برای تصرف مکان دوم جدول، حاصل حمایت تراختوریها از گسترش فولاد بود که امیدواریم این حمایت در مقابل سایر تیمهای تهرانی برای تیمهای آذربایجانی (ماشین و…) ادامه یابد!

حضور هواداران قابل ستایش آذربایجانی، نتیجه والاتری را هم بهمراه داشت که امکان ندادن به جولان بعضی افراد بدخواه آذربایجان بود که فرصت عرض اندام پیدا نکردند!!

با همه اینها رسانه های ضد تراختوری همیشه در کمین نشسته اند که از کاه، کوه بسازند و بر علیه تراختوریها لجن پراکنی کنند.

با تشکر از هواداران عزیز، عاجزانه تقاضا داریم که بهانه بدست بدخواهان ندهند و از هرگونه کلمات توهین آمیزخودداری کنند که این رفتارها بغیر از ضرر و زیان عایدی برای ماندارد.

بالاخص درمورد بازیکنانی که ترک تبار هستند و در هر حال از خود ما بحساب می آیند، خیلی محتاط و ملاحظه گر باشیم. هرگونه بی حرمتی به اینگونه بازیکنان یا مربیان «تف سربالاست» و به خود ما برمیگردد و دشمنان هم از آن سوء استفاده دوچندان میکنند! خیلی مواظب باشیم….

باید توجه داشته باشیم که خیلی از بازیکنان و سرمربیان تورک بوده و یا تورک تبار و متاسفانه بطور تمام عیار در خدمت اغیار هستند و ما باید احترام آنها را علی الظاهر حفظ کنیم تا دشمنان سوء استفاده قومی نکنند!

البته بعضی از این بازیکنان در سالهای اخیر در تیمهای تبریزی کم کاری و کارشکنی کرده اند و باخدعه و نیرنگ به تیمهای رقیب پیوسته اند، با اینحال نباید دراستادیومها برعلیه آنهاچیزی بگوئیم که توهین تلقی شود!

یاشاسین آذربایجان – یاشاسین تراختور

یادداشت از: ساوالان – اردبیل