بازی جوانمردانه یا تمارض و وقت کشی ؟
بازی جوانمردانه یا تمارض و وقت کشی ؟

اویاقلیق : بازی هایی که تیم های ماشین شهرداری و گسترش فولاد، در مقابل تراختور انجام داده اند، چشمگیر و قدرتمندانه بوده است! بهترین و جانانه ترین بازی های این دو تیم در مقابل تراختور بوده است. و اگر هردو تیم ، اکثر بازیهای شان را بسان آنچه که در مقابل تیم اول آذربایجان انجام […]

اویاقلیق : بازی هایی که تیم های ماشین شهرداری و گسترش فولاد، در مقابل تراختور انجام داده اند، چشمگیر و قدرتمندانه بوده است!
بهترین و جانانه ترین بازی های این دو تیم در مقابل تراختور بوده است. و اگر هردو تیم ، اکثر بازیهای شان را بسان آنچه که در مقابل تیم اول آذربایجان انجام داده اند، در مقابل سایر تیم ها نیز چنین جانفشانی هائی میکردند، بی شک گسترش فولاد جزء سه تیم اول و ماشین شهرداری هم ،سقوط نمیکرد!
گویا بازیکنان این دو تیم تمامی هم و غم و نیروی خود را برای مقابله با تراختور بکار میگیرند و در دیگر بازیها به استراحت میپردازند!
مشکل تراختور یکی دو تا نیست، اما مشکل هواداران تراختور فقط و فقط یک مورد است و بیش از یک مورد نیست و آنهم اینست که دوست را از دشمن ، تشخیص نمیدهند! هر گرگی را که در جلد میش و بره ظاهر میشود، قبولش دارند و دوست و خودی خطاب میکنند.
البته آنهائیکه تاریخ ترکان را خوانده اند، بخوبی میدانند که مشکل ما ریشه در تاریخ دارد و اجداد ما نیز این مشکل را داشته اند و هرکسی را نسبت بخود یا دشمن تصور میکردند و یا دوست! حال اینکه هر دوستی مقداری دشمنی در خود نهفته دارد و دشمنان نیز به درجات مختلف تقسیم میشوند!
جناب کمالوند که قبلا خبرنگار بوده ،در سالی که قهرمانی را از ما گرفت و تا امروز که دربی دیگر را انجام داد، بخوبی هواداران تراختور را خام کرد و نتایج را بنفع تیم خود رقم زد!
بازی در ورزشگاهی که تنها هواداران تیم رقیب در آن هستند، نیاز به «خام»کردن داشت، حتی بعد از آن بازی تلخ که هواداران تراختور گفتند: آذربایجان تیملری، فرق ائلی یر رهلری!!!

جناب کمالوند که خود حق آب و گل در تراختور دارد، برای خام کردن هواداران تراختور از بی معنائی دربی در تبریز، حرف زد تا هواداران تیم اول آذربایجان اولا کمتر به ورزشگاه بیایند و ثانیا هواداران تراختور از همان نقطه آغازین ، با تشویق تراختور، موجبات فشار بر تیمش نشوند و…..!

جناب ایشان کاری حرفه ای کرده اند که ما نمیتوانیم اعتراض کنیم. او چه کند که سرمربی و مسئولان تراختور بفکر جلب حمایت هواداران خود نبوده و پشیزی به حضور هواداران ارزش قائل نبوده و نیستند!!

حرف ما روی بخشی از سخن کمالوند است که محکمه پسنداست! همان حرفی که ایشان از یک «بازی جوانمردانه» زدند!

آقای کمالوند!

منظورتان از بازی جوانمردانه همان بازی بود که گلر توانمندتان انجام میداد؟

مسلما که همان بود. پس لطف کنید تمارض و وقت کشی را هم معنی بفرمائید!!

یاداشت از : ساوالان – اردبیل