اسدی: به مشهد می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم
اسدی: به مشهد می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم

اویاقلیق : مرتضی اسدی در مورد شرایط فعلی گسترش فولاد تبریز و اهداف این تیم در هشت بازی پایانی لیگ برتر گفت: ما وضعیت خوبی داریم و تلاش می‌کنیم از هشت بازی پایانی بیشترین امتیاز را  بگیریم. هدف باشگاه این است که در بین شش تیم بالای جدول باشیم و امیدوارم درنهایت این اتفاق رخ دهد. […]

اویاقلیق : مرتضی اسدی در مورد شرایط فعلی گسترش فولاد تبریز و اهداف این تیم در هشت بازی پایانی لیگ برتر گفت: ما وضعیت خوبی داریم و تلاش می‌کنیم از هشت بازی پایانی بیشترین امتیاز را  بگیریم. هدف باشگاه این است که در بین شش تیم بالای جدول باشیم و امیدوارم درنهایت این اتفاق رخ دهد.

وی همچنین راجع به تقابل گسترش فولاد تبریز با پدیده خراسان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: بازی با تیم‌های مشهدی به ویژه در زمین آنها همیشه سخت است. پدیده در بازی قبلی برد روحیه‌بخشی را به‌دست آورد و مطمئناً در این بازی هم دنبال برد است. با این حال ما تیم دست‌وپابسته‌ای نیستیم و به مشهد می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای قهرمانی در لیگ امسال بیشتر است، گفت: طبیعتاً پرسپولیس و تراکتورسازی شانس خوبی دارند. در حال حاضر شرایط جدول طوری است که شانس پرسپولیس بیشتر شده، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. پرسپولیس بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان طبیعتاً دچار خستگی خواهد شد و باید دید تراکتورسازی می‌تواند از این موقعیت استفاده کند یا خیر.