دیروز؛ مخالف تراختور ! امروز؛ دوست تراختور! … چـــرا ؟
دیروز؛ مخالف تراختور ! امروز؛ دوست تراختور! … چـــرا ؟

اویاقلیق : انگار، همین دیروز بود که باشگاه تراختور از شهرداری کلانشهر تبریز، تقاضای دویست میلیون کمک کرد که با مخالفت اعضای شورای شهر مواجه شد! مجددا شهردار، در جلسه ای دیگر، موضوع کسر امتیاز از تراختور و اهمیت مساله را مطرح کرد، اما باز هم با مخالفت اعضای شورای شهر مواجه شد! بعضی از […]

اویاقلیق : انگار، همین دیروز بود که باشگاه تراختور از شهرداری کلانشهر تبریز، تقاضای دویست میلیون کمک کرد که با مخالفت اعضای شورای شهر مواجه شد!

مجددا شهردار، در جلسه ای دیگر، موضوع کسر امتیاز از تراختور و اهمیت مساله را مطرح کرد، اما باز هم با مخالفت اعضای شورای شهر مواجه شد!

بعضی از اعضا علنا ادای ننه من غریبم در آوردندکه ما پول نداریم که مزد آن رفتگر بیچاره را بدهیم و از این حرفها !!!

البته آنها هم حق داشتند، چون دویست میلیون برای کلانشهری که بودجه اش نزدیگ به سه هزار میلیارد است، پول زیادی است، اما برای روشن شدن ذهن آنهائیکه هنوز نمیتوانند، مشکل اعضای بی پول شورای شهر تبریز را درک کنند، باید گفت که دویست میلیون برابر است با یک ششم پولی که مزد آندریانیک تیموریان بود و یک صدم هزینه ایست که برای قعر نشینی تیم ماشین از جیب مردم تبریز پرداخت شده است!

و اما امروز، مخالفین دیروزی تراختور و آنانکه گفتند: با طرح موضوعات فرعی وقت شورا را نگیرید و یا سکوت کردند و…..! امروزه ،دم از «تراختور آذربایجان» میزنند!…عجبا !

طرفدار تیم« مردمی تراختور آذربایجان» در شورای شهر تبریز زیاد شده و هر روز مصاحبه ای و اظهار هواداری و حمایت از تراختور!

دیگر از بابت کمبود تماشاگر و هوادار غمی نداریم و قلعه نوئی هم دلش قرص باشد که اگر این همه هواداری که تیمش تنها در شورای کلانشهر تبریز دارد و جهت گرفتن عکس به استادیوم می آیند، برای تشویق تیمش کافیست و نیازی بما گدا گشنه ها،ندارد!

اما سوال اینجاست که آن همه مخالف و دشمن تراختور در شورای شهر، چرا یک شبه به طرفداران تیم بزرگ! تبدیل شدند؟؟

جواب :

آنچه شیـران را کند، روبه مـــزاج
احتیاجست، احتیاجست،احتیاج!

***********

احتیاج به رای آدمهای ساده لوحی مثل بنده، در انتخابات پیش روی شورای شهر تبریز و حومه!

 

یاداشت : ساوالان – اردبیل