هم‌قسم شدیم امتیازهایی که از دست دادیم را برگردانیم
هم‌قسم شدیم امتیازهایی که از دست دادیم را برگردانیم

اویاقلیق : محمدرضا مهدی‌زاده در مورد پیروزی ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود. ذوب‌آهن تیم با برنامه‌ای است که برای تک‌تک دقایق بازی برنامه دارد و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. وی ادامه داد: قبل از بازی هم‌قسم شدیم امتیازهایی که از […]

اویاقلیق : محمدرضا مهدی‌زاده در مورد پیروزی ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود. ذوب‌آهن تیم با برنامه‌ای است که برای تک‌تک دقایق بازی برنامه دارد و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.

وی ادامه داد: قبل از بازی هم‌قسم شدیم امتیازهایی که از دست داده‌ایم را برگردانیم و اشتباهات قبل را مرتکب نشویم که خدا را شکر ۳ امتیاز را کسب کردیم. برای رسیدن به این هدف دوندگی زیادی داشتیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص محرومیت این باشگاه از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات تأکید کرد: محرومیت تراکتورسازی می‌تواند فرصتی برای جوانان این تیم باشد تا در ترکیب قرار بگیرند و خودشان را نشان دهند. البته آنها کار خیلی سختی پیش رو دارند چون تراکتورسازی تیم بزرگی است.

مهدی‌زاده ادامه داد: تراکتورسازی هواداران زیادی دارد که از ما انتظار قهرمانی دارند و امیدوارم جوان‌های تیم بتوانند موفق باشند و خوب ظاهر شوند.

وی در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد: بازی با سیاه‌جامگان خیلی سخت‌تر از بازی با ذوب‌آهن خواهد بود. این تیم در قعر جدول چیزی برای از دست دادن ندارد و با قدرت جلوی ما بازی خواهد کرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با شرایط خودش خاطرنشان کرد: با توجه به این که در پست تخصصی خودم بازی نمی‌کنم ولی خیلی خوب ظاهر شدم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهم.

مهدی‌زاده در پایان گفت: از حالا نمی‌شود راجع به آخر فصل حرف زد ولی تلاش می‌کنیم به صدر جدول برسیم و قهرمان لیگ شویم.