مهاجم جدید تراکتور را بهتر بشناسیم/ محل تولد: اردبیل
مهاجم جدید تراکتور را بهتر بشناسیم/ محل تولد: اردبیل

اویاقلیق : سجاد شهباززاده متولد سوم بهمن سال ۱۳۶۸ در اردبیل است . ۱۸۵ سانتی متر قد او و حدود ۷۱ کیلوگرم وزن سجاد شهباززاده می باشد . زندگی فوتبالی: سجاد شهباززاده فوتبال را در زادگاهش اردبیل، آغاز کرد و از نونهالان تا جوانان برای تیم ذوب آهن این شهر نیز بازی کرد. از ذوب […]

اویاقلیق : سجاد شهباززاده متولد سوم بهمن سال ۱۳۶۸ در اردبیل است . ۱۸۵ سانتی متر قد او و حدود ۷۱ کیلوگرم وزن سجاد شهباززاده می باشد .

زندگی فوتبالی:

سجاد شهباززاده فوتبال را در زادگاهش اردبیل، آغاز کرد و از نونهالان تا جوانان برای تیم ذوب آهن این شهر نیز بازی کرد. از ذوب آهن اردبیل به سایپای کرج نقل مکان کرد و فصل خوبی را زیر نظر انگین فرات پشت سرگذاشت. سجاد نه گل در مجموع مسابقات برای سایپا به ثمر رساند که برای یک مهاجم جوان آمار خوبی است. یکی از مهم ترین ویژگی های او این است که توانایی بازی با هر دو پا را دارد. به طوری که به جرات می توان گفت با تماشای یکی دو بازی از سجاد، پی به پای تخصصی او نخواهید برد. چارچوب شناسی او نیز در محوطه ی جریمه مثال زدنی است. شهباززاده در تاریخ بیستم خرداد ماه ۱۳۹۳ با عقد قراردادی سه ساله به صورت رسمی به تیم استقلال تهران پیوست. شهباززاده در سال اول حضور خود با ۹ گل زده از بهترین بازیکنان استقلال بود و از همان ابتدا جایگاه خود را در ترکیب استقلال ثابت کرد.

سجاد شهباززاده پیش از آغاز فصل جاری از استقلال جدا شد تا با پیوستن به تیم آلانیا اسپور در سوپر لیگ ترکیه فوتبال خود را ادامه بدهد که پس از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل ناموفقبا عقد قراردادی تا پایان فصل جاری به تراکتورسازی تبریز پیوست.

شهباززاده بعد از جدایی از آلانیااسپور ترکیه مدنظر استقلالی‌ها نیز بود تا به تیم سابقش برگردد، اما ممنوعیت آبی‌پوشان از نقل وانتقالات، از این اتفاق جلوگیری کرد.

شهباززداه چندین نوبت به اردوی تیم ملی دعوت شده است ولی در مرحله نهایی خط خورده تا حسرت بازی در تیم ملی همچنان با او همراه باشد .