گفته می شود جانی دپ برای زندگی ماهانه خود ماهی ۲ میلیون دلار حدود ۸ میلیارد تومان هزینه می کند! به گزارش سیمرغ، جانی دپ بازیگر سرشناس سینمای هالیوود زندگی بسیار پرهزینه‌ای دارد و ماهانه بیش از دو میلیون دلار خرج آن می‌کند. مدیران مالی پیشین جانی دپ سه‌شنبه ۱۲ بهمن شکایتی علیه این بازیگر […]

گفته می شود جانی دپ برای زندگی ماهانه خود ماهی ۲ میلیون دلار حدود ۸ میلیارد تومان هزینه می کند!

به گزارش سیمرغ، جانی دپ بازیگر سرشناس سینمای هالیوود زندگی بسیار پرهزینه‌ای دارد و ماهانه بیش از دو میلیون دلار خرج آن می‌کند.

مدیران مالی پیشین جانی دپ سه‌شنبه ۱۲ بهمن شکایتی علیه این بازیگر به دادگاه ارائه کرد.

جوئل و رابرت مندل مدیران شرکتی هستند که پیش از این مدیریت تجاری جانی دپ را برعهده داشته است. جانی دپ چندی پیش از شرکت کارگزار مالی خود به دادگاه  شکایت کرده بود. این بازیگر در شکایت خود مدعی شد که این شرکت در اظهار و پرداخت مالیات کوتاهی کرده و نزدیک به ۱۰ میلیون دلار از پول‌های او را به بدون اجازه وام داده است.

آن‌ها در پاسخ به شکایت جانی دپ با گشودن پرونده‌ای تازه در دادگاه اعلام کردند که شرکتشان در حد توان مسئولیت خود را انجام داده است. این دو مدعی هستند که بارها درباره ولخرجی‌های بی‌رویه به بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» هشدار داده‌اند.

در این پرونده آمده است: «شیوه زندگی جانی دپ به قدری اشرافی بود که برای ادامه دادنش باید ماهانه بیش از دو میلیون دلار هزینه کند، که خارج از توان او بود. مسئول گرفتاری‌های مالی امروز جانی دپ تنها خود اوست.»

این شرکت مدیریت مالی چندین مورد از ولخرجی‌های جانی دپ را به عنوان نمونه ذکر کرده است. از جمله ولخرجی‌های این بازیگر می‌توان به صرف ۷۵ میلیون دلار برای خرید ۱۴ خانه، خرید یک قایق تفریحی ۱۸ میلیون دلاری و صرف سه میلیون دلار برای پراکندن خاکستر هانتر تامسون بر فراز آسپن در کلورادو اشاره کرد.