اهدای سه امتیاز به استقلال در بازی تدارکاتی ماشین!
اهدای سه امتیاز به استقلال در بازی تدارکاتی ماشین!

آنهائیکه بازی ماشین واستقلال راندیده اند لازم است که گزارش  لحظه به لحظه بازی را در همین سایت بخوانند تا به این نتیجه برسند که: گویا اعضای این تیم و فکر حاکم بر این تیم بر این هدف استوار است که تیم ماشین سازی با تمامی تیمها به عنوان بازی تدارکاتی بازی کند، اما در […]

آنهائیکه بازی ماشین واستقلال راندیده اند لازم است که گزارش  لحظه به لحظه بازی را در همین سایت بخوانند تا به این نتیجه برسند که:

گویا اعضای این تیم و فکر حاکم بر این تیم بر این هدف استوار است که تیم ماشین سازی با تمامی تیمها به عنوان بازی تدارکاتی بازی کند، اما در بازی با تیمهای تبریز تمام سعی و کوشش و توان خود را بکار گیرد تا تیمهای تبریزی را شکست بدهد!

روز چهارشنبه تیم ماشین سازی در یادگار امام و در حالیکه هوای برفی و سرد تبریز پوئن مثبتی برای این تیم بود، بطور مفتضحانه به زعم فوتبال دوستان ، و بطور افتخار آمیز به زعم خودشان، سه گل از تیم استقلال نوش جان کردند! درحالیکه حتی یک موقعیت باد آورده و شانسی هم  علیه دروازه استقلال نیافریدند!

آیا تیم ماشین همان تیمی بود که بازیکنانش، خود را به آب و آتش میزدند تا تراختور را شکست بدهند؟

بله ……. همان تیم و همان بازیکنان بود، اما هدف و حریف فرق میکرد.
در آن بازی حریف تیم همشهری بود و هدف شکست آن ! اما در این بازی حریف دردانه پایتخت و رقیب تراختور همشهری بود و هدف از این بازی اهدا سه امتیاز و حداکثر تفاضل گل به طرف مقابل بود با انجام یک بازی تدارکاتی جهت آماده شدن برای بازی ماشین و گسترش فولاد!!!

و اگر خیلی خوشبینانه نگاه کنیم و هدف از احداث تیم ماشین سازی شهرداری را ندانیم، اینطور هم میتوان تفسیر کرد که برای تیم ماشین، شکست تراختور از اوجب واجبات و از اهم نیات تیم ماشین بوده و این تیم تمام توان و نیروی خود را به شکست دادن تراختور تلف نمود و در مقابل استقلال به استراحت پرداخت، چون این بازی برایشان هیچ اهمیتی نداشت!

البته این برداشت، میتواند برداشت درستی نباشد و تماما غلط!

تفسیرشماچیست؟