آغاز کلاس‌های زبان و ادبیات ترکی فصل زمستان در زنجان
آغاز کلاس‌های زبان و ادبیات ترکی فصل زمستان در زنجان

به گزارش اویاقلیق ، علی اصغر اجاقلو اظهار کرد: انجمن ادبی «اشراق» با همکاری انجمن ادبی «قیزیل اوزن» به صورت فصلی دوره‌های آموزشی زبان و ادبیات ترکی را برگزار می‌کند. وی با اشاره به اینکه کلاس‌های زبان و ادبیات ترکی فصل زمستان در زنجان نیز آغاز شده است، تصریح کرد: طبق زمان‌بندی روزهای سه‌شنبه از […]

به گزارش اویاقلیق ، علی اصغر اجاقلو اظهار کرد: انجمن ادبی «اشراق» با همکاری انجمن ادبی «قیزیل اوزن» به صورت فصلی دوره‌های آموزشی زبان و ادبیات ترکی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های زبان و ادبیات ترکی فصل زمستان در زنجان نیز آغاز شده است، تصریح کرد: طبق زمان‌بندی روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ عصر کلاس دستور زبان ترکی آذربایجانی با تدریس محمدجواد تقی‌لو برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن ادبی اشراق زنجان با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه کلاس کتابخوانی توسط بهیه کریمی برگزار می‌شود، گفت: این آموزش‌ها از کتاب «چئوریلمه» (مسخ) نوشته فرانس کافکا ارومیه آموزش داده خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای دوشنبه نیز از ساعت ۱۷ عصر نمایش‌نامه و داستان‌ ترکی توسط حسین عباسی‌نیا آموزش داده می‌شود، افزود: روزهای چهارشنبه نیز ساعت ۱۷ عصر کارگاه آموزشی شعرخوانی و نقد و بررسی شعر توسط علی‌اصغر اوجاقلو آموزش داده خواهد شد.

اوجاقلو با بیان اینکه کلاس‌های ترم تابستان از دوشنبه ۱۱ بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: این کلاس‌ها در فرهنگسرای امام خمینی، طبقه دوم، اتاق کارگاه شعر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در کلاس‌ها برای عموم آزاد و رایگان است، اضافه کرد: این دوره با همکاری انجمن ‌فرهنگی-ادبی «قیزیل اؤزن» و انجمن ادبی «اشراق» زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، گذراندن دوره‌های «دستور زبان ترکی» و «کتاب‌خوانی» (روزهای سه‌شنبه) در استفاده بهتر و مؤثرتر از کلاس‌های آموزشی دیگر مفید است.