آمار / پیش بازی / ترکیب احتمالی و هرآنچه درباره بازی دربی باید بدانیم
آمار / پیش بازی / ترکیب احتمالی و هرآنچه درباره بازی دربی باید بدانیم

اویاقلیق : در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور در هفته نوزدهم دیدار دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز روز جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود . این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که ماشین سازان تبریز به فکر بالا کشیدن خود از […]

اویاقلیق : در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور در هفته نوزدهم دیدار دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز روز جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود .

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که ماشین سازان تبریز به فکر بالا کشیدن خود از قعر جدول هستد و تیم تراکتورسازی برای قهرمانی نیازمند هر سه امتیاز این بازی هستند.

با نگاهی به آمار ماشین سازی در پنج بازی گذشته که دو شکست و سه مساوی در برابر تیم های نه چندان مطرح گرفته است ، به نظر میرسد شاگردان قلعه نویی کار راحتی را برای برد در این مسابقه پیش روی دارد . اما نباید از بازیکنان جوان و با انگیزه ماشین سازی غافل بود جایی که زوج علی عسگری و صادقیان می تواند برای اخباری دردسر ساز شوند و همچنین فرهاد کاظمی که در هفته هفتم به عنوان سر مربی سیاه جامگان شکست سنگین سه بر صفر را مقابل قلعه نویی متحمل شده بود ، حال در صدد جبران نتیجه فوق به عنوان سرمربی ماشین سازی است .

لازم به ذکر است نتیجه رفت این دو تیم با دو گل ایرانپوریان سپری شده بود که این بازیکن به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد .

جهت مشاهده در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید

 

 

آمار کلی

نتیجه بازی آخر دو تیم :

تراکتورسازی یک ، پیکان صفر

ماشین سازی صفر ، صبا صفر

نتیجه بازی رفت :

تراکتور سازی دو ، ماشین سازی صفر

پنج بازی آخر دو تیم :

تراکتورسازی : برد – مساوی – برد – برد – باخت

ماشین سازی : مساوی – باخت – مساوی – مساوی – باخت

بهترین بازیکن دو تیم :

ترکتورسازی : ایرانپوریان

ماشین سازی : صادقیان

بهترین گل زن دو تیم :

تراکتورسازی : حاتمی ۶ گل

ماشین سازی : قاسم نژاد ۴ گل

ترکیب احتمالی دو تیم :

تراکتورسازی : اخباری – شفیعی – بنگر – بیگ زاده – محمدی – کیانی – نوری – کرار – عالیشاه – ابراهیمی – شریفی

 

ماشین سازی : اسلامی – گردانی – کامل – عابدینی – قائدی فرد – کاخا شویلی – کامدار – صادقیان – ابراهیمی – علی عسگری – قاسم نژاد

 

تیم داوی این دیدار :

سید وحید کاظمی- علی میرزا بیگی- علی اکبر نوری- سعید رحیمی مقدم/ ناظر داوری: محمد جواد تقی پور