به گزارش اویاقلیق  آلبوم «آدم آدم است»، کاری از «سهیل مخبری»، جمعه، ۲۴ دی ماه سال جاری، از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در «بنیاد لاجوردی» برگزار خواهد شد. مخبری، آهنگساز این آلبوم اعلام کرد: «آلبوم «آدم آدم است» که توسط «نشر و پخش جوان» منتشر می‌شود، شامل دو قسمت است که قسمت اول متأثر از […]

به گزارش اویاقلیق  آلبوم «آدم آدم است»، کاری از «سهیل مخبری»، جمعه، ۲۴ دی ماه سال جاری، از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در «بنیاد لاجوردی» برگزار خواهد شد.

مخبری، آهنگساز این آلبوم اعلام کرد: «آلبوم «آدم آدم است» که توسط «نشر و پخش جوان» منتشر می‌شود، شامل دو قسمت است که قسمت اول متأثر از زندگی، جهان بینی و آثار بهمن محصص، نقاش، مجسمه ساز و مترجم پیشروی ایرانی است و قسمت دوم تحت تأثیر موسیقی دستگاهی و بومی ایران ساخته شده است. محوریت در این آلبوم بر عهده ساز قیچک است و در واقع هدف، به وجود آوردن یک رنگ صوتی جدید برای ساز قیچک بوده است.»

«سهیل مخبری»، در این آلبوم از قیچک، ویولون، ویولنسل و کمانچه استفاده کرده است و نوازندگی سازهای کوبه ای آلبوم را «بهتاش ابوالقاسم» به عهده داشته است.

شایان ذکر است که آلبوم «آدم آدم است» که تهیه کننده ی آن شخص مخبری می باشد، از سوی «نشر و پخش جوان»، راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. ناگفته نماند از این موزیسین، پیش از این آلبوم «دروج» نیز منتشر شده است.