کار سخت حاتمی در ترافیک مهاجمان تیم ملی
کار سخت حاتمی در ترافیک مهاجمان تیم ملی

  فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز در سن ۳۰ سالگی در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین سال های دوران زندگی حرفه ای خود می باشد و همین موضوع کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی را متقاعد به قرار دادن نام این بازیکن در آخرین فهرست تیم ملی کرد.   حاتمی در این […]

 

فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز در سن ۳۰ سالگی در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین سال های دوران زندگی حرفه ای خود می باشد و همین موضوع کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی را متقاعد به قرار دادن نام این بازیکن در آخرین فهرست تیم ملی کرد.

 

حاتمی در این فصل نقش مهمی در نتایج تیم امیر قلعه نویی داشته است و با ۶ بار گلزنی بهترین و زهردارترین مهاجم این تیم به شمار می رود. مهاجم تیم تراکتورسازی در دیدار مقابل استقلال تهران ۲ بار دروازه مهدی رحمتی را در پیروزی ۲ بر ۱ باز کرد و در دیدار نیمه نهایی جام حذفی نیز با گل تساوی که به ثمر رساند، پایه گذار پیروزی سرخ ها مقابل مدافع عنوان قهرمانی شد.
با این وصف فرزاد حاتمی در شرایطی برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی باید مبارزه کند که بازیکنان سرشناس و البته آماده ای در اختیار کی روش قرار دارند. گذشته از سه بازیکن لژیونر تیم ملی یعنی سردار آزمون، رضا قوچان نژاد و کریم انصاری فرد که هر سه در بهترین دوران زندگی حرفه ای خود قرار دارند، در لیگ داخلی نیز رقیبان سرسختی پیش روی فرزاد حاتمی برای تداوم حضور در تیم ملی قرار دارند. ساسان انصاری، رحیم زهیوی، مهدی طارمی و مرتضی تبریزی نیز از مهاجمینی هستند که در لیگ شانزدهم نقش بسزایی در نتایج تیمی خود داشته اند و کار کی روش را برای انتخاب مهاجمین خود دشوار می کنند.

 

سرانجام فرزاد حاتمی موفق شده در فهرست تیم ملی قرار بگیرد ولی برای تداوم حضور خود باید به نمایش های خوب خود ادامه دهد و البته امیدوار به این موضوع باشد که در اردوی امارات شیوه بازی او مورد توجه و علاقه سرمربی تیم ملی قرار بگیرد.