تمهیدات لازم برای میزبانی نفت گچساران از تیم تراکتورسازی تبریز
تمهیدات لازم برای میزبانی نفت گچساران از تیم تراکتورسازی تبریز

محمد حبیبی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دومین نشست هماهنگی مسوولان اجرایی ورزش نفت و گاز گچساران جهت برنامه‌ریزی برگزاری هرچه منظم‌تر بازی نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی با حضوررئیس ورزش قهرمانی، سرپرست استادیوم شهدای نفت، معاون امور ورزش و مسوول پشتیبانی باشگاه نفت و گاز گچساران در […]

محمد حبیبی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دومین نشست هماهنگی مسوولان اجرایی ورزش نفت و گاز گچساران جهت برنامه‌ریزی برگزاری هرچه منظم‌تر بازی نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی با حضوررئیس ورزش قهرمانی، سرپرست استادیوم شهدای نفت، معاون امور ورزش و مسوول پشتیبانی باشگاه نفت و گاز گچساران در سالن امور ورزش نفت گچساران برگزار شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت بالای این بازی از نظر تعداد بالای تماشاگران و حضور یک تیم لیگ برتری در شهرستان گچساران تا روز بازی با تراکتور سازی تبریز جلسات متعددی با مسوولان اجرایی نفت و شهرستان خواهیم داشت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران ادامه داد: با دستور مدیرعامل نفت و گاز گچساران کار اجرایی و عمرانی بهسازی برخی از نقاط در استادیوم آغاز شده و همکاران فضای سبز عملیات بهسازی زمین چمن و فضای اطراف ورزشگاه را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به پخش زنده بودن بازی و پیش بینی بارانی بودن هوا در روز مسابقه تدابیری برای ساخت جایگاه های سرپوشیده فیلمبرداری اندیشیده شده است.

حبیبی‌نژاد تصریح کرد:در حال حاضر سه کمیته اجرایی، تشریفات و رسانه تشکیل شده و هرکدام در حیطه وظایف خود کارهای مربوطه را آغاز کرده و گزارش روزانه را به امور ورزش می‌دهند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با بیان اینکه نشست‌هایی با شورای محترم تامین شهرستان، لیدرهای ورزشی برنامه‌ریزی شده، اذعان کرد: برای برقراری هرچه بهتر امنیت این بازی همه تماشاگران بایستی با احساس مسئولیت در قبال آبرو و عزت شهر گچساران میزبانان خوبی برای تیم ریشه‌دار تراکتورسازی تبریز باشند.

حبیبی‌نژاد خاطرنشان کرد: با حمایت‌های خوبی که از سوی مدیرعامل نفت و گاز گچساران و دست‌اندرکاران ورزش نفت صورت گرفته شاهد برگزاری یک بازی جذاب و دیدنی و یک میزبانی تاریخی از مردم گچساران خواهیم بود.