به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از آی اسپورت – دو هفته، دو هت‌تریک و دو برد با اختلاف سه گل، ذوب آهن را به رده چهارم و یک امتیازی سهمیه آسیایی رسانده است. ذوب آهن در ۵ بازی با مجتبی حسینی، ۴ برد و فقط یک شکست داشته و توانسته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از آی اسپورت – دو هفته، دو هت‌تریک و دو برد با اختلاف سه گل، ذوب آهن را به رده چهارم و یک امتیازی سهمیه آسیایی رسانده است. ذوب آهن در ۵ بازی با مجتبی حسینی، ۴ برد و فقط یک شکست داشته و توانسته میانگین فوق العاده ۲٫۴ امتیاز از هر بازی را ثبت کند. پرسپولیس صدرنشین لیگ، این فصل میانگین ۲٫۱۶ امتیاز از هر بازی را دارد.
هفته هفتم، ذوب آهن با گل‌محمدی در رده چهاردهم جدول بود و در این ۵ هفته، توانسته ۱۰ پله در جدول لیگ صعود کند. اگر برد مقابل نفت در دقایق پایانی با شکست عوض نمی‌شد، ذوبی‌ها حالا فقط ۳ امتیاز با تراکتورسازی تیم دوم جدول فاصله داشتند.
ذوب آهن در این ۵ بازی، دو بار حریفانش را با اختلاف ۳ گل شکست داده است. در دو فصل گذشته، ذوب آهن هر فصل ۲ پیروزی با اختلاف بیشتر از دو گل داشت و تیم مجتبی حسینی فقط در ۵ بازی توانسته به این رکورد برسد. آن‌ها در حال حاضر تنها تیم لیگ هستند که بیشتر از یک بار، برد با اختلاف حداقل ۳ گل را تجربه کرده‌اند.