وضعیت دستیاران خطیبی در ماشین‌سازی نامعلوم است
وضعیت دستیاران خطیبی در ماشین‌سازی نامعلوم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم پرسپولیس تهران با شکست دادن ماشین‌سازی صدر جدول را از تراکتورسازی ستاند. با این شکست سبزپوشان، رسول خطیبی از سمت هدایت تیم خود استعفا داد، اما هنوز وضعیت دستیاران وی در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم پرسپولیس تهران با شکست دادن ماشین‌سازی صدر جدول را از تراکتورسازی ستاند.

با این شکست سبزپوشان، رسول خطیبی از سمت هدایت تیم خود استعفا داد، اما هنوز وضعیت دستیاران وی در این تیم مشخص نیست، حسین خطیبی، یونس باهنر، مهدی بخشی زاده، داریوش اسفندیاری و بهزاد بشتایم دستیاران ثابت سال‌های اخیر رسول خطیبی بوده اند که در تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی نیز حضور داشتند.

با این وضعیت شاید این افراد حاضر به ادامه همکاری با سرمربی جدید نشوند و البته سرمربی جدید نیز احتمالا دستیاران جدیدی معرفی کند.

در این بین وضعیت رودولفو لوئیز با سایر دستیاران رسول خطیبی فرق کرده و بعید به نظر می‌رسد این مربی از ادامه همکاری با ماشین‌سازی کنار کشند، تجربه فوتبال حرفه‌ای در  این افراد سبب شد که در سال های اخیر دستیاران تونی الولیویرا با مربیان ایرانی و حتی جایگزین شده با تونی همکاری کنند که می توان به حضور دستیاران تونی در تیم های تراکتورسازی و ماشین‌سازی اشاره کرد.