باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم/ روی گل خورده کسی مقصر نبود
باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم/ روی گل خورده کسی مقصر نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: نمی‌دانم در مورد این دیدار چه بگویم و در بازی که می‌توانستم به سه امتیاز بازی دست یابیم به یک امتیاز اکتفا کردیم. وی گفت: نیمه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: نمی‌دانم در مورد این دیدار چه بگویم و در بازی که می‌توانستم به سه امتیاز بازی دست یابیم به یک امتیاز اکتفا کردیم.

وی گفت: نیمه اول کاملا توپ‌ و میدان در اختیار تیم ما بود و به یک گل هم دست یافتیم، اما معتقد بودم می‌توانستیم به گل‌های بیشتر رسیده و باید در همان نیمه اول بار خود را بسته و‌ کار را تمام می‌کردیم.

وی گفت: در نیمه دوم وضعیت فرق کرده و گل هم دریافت کردیم و باید بگویم در گل دریافتی هیچ بازیکنی مقصر نبود و در نهایت خواست خدا بود که این بازی با تساوی به اتمام رسد.

سرمربی تیم تراکتورسازی به گلایه از یکی از بازیکنان خود پرداخته و عنوان کرد: یکی از بازیکنان خودخواهانه بازی کرد و نامش را نمی‌برم و تماشاگران نیز وی را تشویق کردند، در مورد جاسم کرار هم باید بگویم انتظار بیشتری از وی داشتیم و شاید به خاطر نمایش ضعیف بازی‌های اخیرش وی را نیز جریمه کنیم.

قلعه‌نویی از تماشاگران تیمش خواست از همه بازیکنان تیم تراکتورسازی حمایت کنند و ادامه داد: هواداران تیم وقتی بازیکنی را تشویق می‌کنند آن بازیکن روحیه می‌گیرد و بهتر بازی می‌کند و من از آنها می‌خواهم با عدالت تمامی بازیکنان را تشویق کنند و مثلا فرزاد حاتمی در هر بازی به اندازه دو بازیکن می‌دود و باید به وی نیز روحیه داد.

وی در مورد عملکرد داوران نیز گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و معتقد هستم خطای نیمه اول روی سروش رفیعی در محوطه جریمه صد درصد پنالتی بوده و در مورد وقت‌های تلف شده نیز با توجه به وقت‌کشی‌های تیم پدیده، داور می‌توانست زمان بیشتری را محاسبه کند.

قلعه‌نویی در مورد آخرین وضعیت سروش رفیعی گفت: سروش امروز مصدوم بود اما وقتی متوجه مصدومیت نوری شده، معرفتی عمل کرده و با وجود مصدومیت خود امروز برای تراکتورسازی بازی کرد و این چنین حرکت‌هایی بسیار ارزشمند است، کارهایی برای ماندن سروش در تراکتورسازی انجام داده‌ایم و تصمیم نهایی با خود این بازیکن است و فکر می‌کنم اگر سروش در نیم فصل دوم به یکی از تیم‌های خارجی نرود، در تیم تراکتورسازی مانده و فصل را با این تیم به اتمام رساند.