همایش مشترک اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران در تهران
همایش مشترک اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران در تهران

هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان برای شرکت در همایش یادشده عازم ایران می شود. این همایش مشترک با حضور مقام ها و نمایندگان اقتصادی و کارآفرینان فعال دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی برگزار خواهد شد . براساس این گزارش، باکو پایتخت جمهوری آذربایجان همچنین ماه گذشته میزبان همایش اقتصادی مشترک دو کشور و نمایشگاه […]

IMG20495233هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان برای شرکت در همایش یادشده عازم ایران می شود.

این همایش مشترک با حضور مقام ها و نمایندگان اقتصادی و کارآفرینان فعال دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی برگزار خواهد شد .

براساس این گزارش، باکو پایتخت جمهوری آذربایجان همچنین ماه گذشته میزبان همایش اقتصادی مشترک دو کشور و نمایشگاه تخصصی بعنوان ‘ایران پروژه’ بود.

همایش و نمایشگاه اقتصادی «ایران پروژه » ۲۵ الی ۲۶ آبان ماه گذشته از سوی استانداری گیلان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو و موسسه دولتی ترویج صادرات و سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان (آذپرومو ) در باکو برگزار شد .

در این همایش مشترک هیاتی بیش از یکصدنفر از مسوولان و نمایندگان محافل اقتصادی ایران و بخصوص استان گیلان به همراه تنی چند از مقام های اقتصادی و جمع گسترده ای از کارآفرینان جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

به گزارش موسسه ‘آذپرومو ‘ جمهوری آذربایجان، اکنون ۴۵۸ شرکت ایرانی در جمهوری آذربایجان فعال بوده و حجم سرمایه گذاری از سوی این شرکت ها در اقتصاد آذربایجان بالغ بر ۷۶۰ میلیون دلار است .

بیش از ۱۰۰ سند اقتصادی پس از استقلال جمهوری آذربایجان میان باکو و تهران امضا شده است .