به گزارش اویاقلیق ، بازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی در حالی برگزار می شود که در ۱۵ دقیقه اول ۲ تیم به ارزیابی همدیگر پرداختند اما در لحضاتی از بازی فولاد صاحب توپ و میدان بود. طوری که دقیقه ۸ بازی ضربه ایستگاهی خطرناک حسین ابراهیمی با واکنش زیبای محمدرضا اخباری مواجه شد. همچنین در […]

trakhtorبه گزارش اویاقلیق ، بازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی در حالی برگزار می شود که در ۱۵ دقیقه اول ۲ تیم به ارزیابی همدیگر پرداختند اما در لحضاتی از بازی فولاد صاحب توپ و میدان بود. طوری که دقیقه ۸ بازی ضربه ایستگاهی خطرناک حسین ابراهیمی با واکنش زیبای محمدرضا اخباری مواجه شد. همچنین در دقیقه ۱۰ مسابقه ، چاگو موقعیت گلزنی داشت که با بی دقتی توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.

۱۵ دقیقه دوم بازی چنگی به دل نزد و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. تنها در دقیقه ۲۵ شریفات موقعیت گل داشت که این حرکت او بی نتیجه ماند.

۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول  بازی شاهد بازی زیبا از هر دو تیم علی الخصوص تراکتور بودیم در حالی که دقیقه ۳۳ سزار با شوت از پشت محوطه جریمه موقعیت خطرناکی را روی دروازه فولاد ایجاد کرد.

تراکتور در ۵ دقیقه پایانی این نیمه نبض بازی را در دست داشت اما فولاد در ضدحملات خطرناک ظاهر می شد. و این نیمه با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.