برخی مدیران شهرداری دائم در سفر خارجی هستند
برخی مدیران شهرداری دائم در سفر خارجی هستند

اکرم حضرتی با انتقاد از تعدد سفرهای خارجی مدیران شهرداری، اظهار داشت: اگر تمام مدیران از این سفرها بهره‌مند شوند مسئله‌ای نیست ولی انگار برخی‌ها کلا در سفر هستند و از این امکان استفاده می‌کنند و تنها اسمی که برایشان می‌شود گذاشتن مدیران پروازی است. وی افزود: اگر هزینه این سفرها از شهرداری تامین می‌شود باید […]

اکرم حضرتی با انتقاد از تعدد سفرهای خارجی مدیران شهرداری، اظهار داشت: اگر تمام مدیران از این سفرها بهره‌مند شوند مسئله‌ای نیست ولی انگار برخی‌ها کلا در سفر هستند و از این امکان استفاده می‌کنند و تنها اسمی که برایشان می‌شود گذاشتن مدیران پروازی است.

وی افزود: اگر هزینه این سفرها از شهرداری تامین می‌شود باید اولویت‌بندی شود وقتی حقوق کارکنان داده نشده چگونه هزینه سفر تامین می‌شود و یا اگر توسط افراد مختلف این هزینه تامین می‌شود به نظر نمی‌رسد کسی بدون چشم‌داشت این کار را انجام دهد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه نامه‌های کمیسیون فرهنگی در شهرداری گم شده است، ابراز داشت: نامه‌هایی که ما می‌نویسیم یا عمل نمی‌شود یا گم شده است ولی افراد نامه‌های خودشان را به شهرداری برده‌اند و اجرا شده است.

حضرتی گفت: باید مشخص شود نامه کمیسیون برای لایحه شدن ارزش بالاتری دارد یا نامه‌ای که شخص خودش به شهرداری می‌دهد.