کاهش هشت درجه ای دمای تبریز/ پیش بینی رگبار متناوب باران برای ۲۴ ساعت آینده
کاهش هشت درجه ای دمای تبریز/ پیش بینی رگبار متناوب باران برای ۲۴ ساعت آینده

به گزارش اویاقلیق،معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش هشت درجه ای دمای هوای تبریز نسبت به روز گذشته خبرداد و گفت: در حال حاضر دمای هوا در این شهر ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر است. محمد اشجعی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در گرمترین زمان […]

رببه گزارش اویاقلیق،معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش هشت درجه ای دمای هوای تبریز نسبت به روز گذشته خبرداد و گفت: در حال حاضر دمای هوا در این شهر ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

محمد اشجعی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در گرمترین زمان دمای هوای این شهر به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید، گفت: در خنکترین زمان ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

وی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته تبریز را ۱٫۹ میلی متر اعلام کرد و گفت: بیشترین بارش در مدت یاد شده از مرند به میزان ۲۱٫۲ میلی متر گزارش شده است.

اشجعی با اشاره به اینکه هوای بیشتر نقاط استان در حال حاضر ابری است، گفت: در نواحی شمالی استان شاهد بارندگی به صورت رگبار باران هستیم.

وی بیشترین دمای گزارش شده از ایستگاه های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به ایستگاه میانه با ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: کمترین دما از ایستگاه های سراب ، ورزقان و چاراویماق با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است.

اشجعی با پیش بینی رگبار متناوب باران برای ۲۴ ساعت آینده، گفت: احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نیست.