مرد تبریزی زنش را بخاطر استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی کشت!
مرد تبریزی زنش را بخاطر استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی کشت!
بازپرس جنایی تبریز، اینبار معمای قتلی را حل نمود که در آن مردی زن جوانش را به دلیل عدم رضایت از نحوه آشپزی او با اسلحه به قتل رسانده و با صحنه سازی سعی کرده بود قتل را خودکشی جلوه دهد.

به گزارش اویافلیق به نقل از رکنا، مجتبی جمالی ، بازپرس جنایی تبریز، اینبار معمای قتلی را حل نمود که در آن مردی زن جوانش را به دلیل عدم رضایت از نحوه آشپزی او با اسلحه به قتل رسانده و با صحنه سازی سعی کرده بود قتل را خودکشی جلوه دهد.۷

هنوز هوا کاملا تاریک نشده بود که گزارش مرگ مشکوک و دلخراش زنی جوان در یکی از مناطق اطراف تبریز به مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز، گزارش شد. به دنبال این گزارش وی سریع به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز به محل حادثه عزیمت نمودند تا پی به علت مرگ مشکوک این زن جوان ببرند.

بازپرس وقتی به محل جنایت می رسد با پیکر بی جان زن جوان مواجه می شود که غرق در خون خود بر روی زمین افتاده بود و به گفته همسرش وی در اقدامی هولناک، خودکشی کرده و برای همیشه به زندگی اش پایان داده است.

اما با توجه به صحنه جرم، بازپرس گفته های شوهر را باور نمی کند و دستور دستگیری او را به عنوان تنها مظنون پرونده به کارآگاهان صادر می کند.

بعد از دستگیری مشخص می شود متهم اصلی پرونده همین شوهر جوان است و او برای گمراه کردن بازپرس، بعد از قتل زنش با اسلحه شاتگان طوری صحنه سازی کرده بود که انگار زن جوان خودکشی کرده است.

گزارش رکنا حاکی است، علت این اقدام هولناک مرد جوان، عدم رضایت او از نحوه آشپزی و استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی در تهیه انواع غذاها از جمله املت بوده است. این زوج جوان دارای یک فرزند دختر ۵ ساله نیز هستند.

فاطمه قلی پور گنجه لو