سردار حسن خانی: آذربایجان شرقی یکی از امن ترین استان های کشور است
سردار حسن خانی: آذربایجان شرقی یکی از امن ترین استان های کشور است

سردار “محسن حسن خانی”  با بیان این که آذربایجان شرقی یکی از امن ترین استان های کشور است بر اهمیت نظارت بر زیرمجموعه و عوامل تحت الامر تاکید کرد و به فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی گفت: نظارت ها باید به صورت دقیق و مستمر، محسوس و غیرمحسوس باشد. وی افزود: این مسئولیتی که بر عهده ما […]

یسشطسردار “محسن حسن خانی”  با بیان این که آذربایجان شرقی یکی از امن ترین استان های کشور است بر اهمیت نظارت بر زیرمجموعه و عوامل تحت الامر تاکید کرد و به فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی گفت: نظارت ها باید به صورت دقیق و مستمر، محسوس و غیرمحسوس باشد.

وی افزود: این مسئولیتی که بر عهده ما است، امانتی است که به ما سپرده شده و ما در قبال این امانت مسئول هستیم و باید در قیامت پاسخگو باشیم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: پلیس در خدمت مردم و خدمتگزار مردم است و باید همیشه و همه وقت هوشیار، آماده، چابک و حرفه ای باشد و در هر ساعت شبانه روز بتواند ماموریت خود را به خوبی و به نحو احسن انجام دهد.

حسن خانی یکی از دغدغه ها و نگرانی های مردم را خرده فروشان مواد مخدر و سرقت دانست و افزود: باید با آنچه نظیر این جرائم موجب ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شده و ناراحتی و نگرانی مردم را ایجاد می کند با قاطعیت تمام برخورد شود.

وی با تاکید بر این که تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار قرار گیرد، تصریح کرد: پلیس با کسی که در مقابل قانون می ایستد به شدت برخورد می کند و در این رابطه هیچ گونه اغماضی ندارد اما در عین حال باید با مردم با رافت و عدالت برخورد کنیم.