مناقصه خرید خدمات خودروئی اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی
مناقصه خرید خدمات خودروئی اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی
خرید خدمات خودروئی و حمل و نقل با خودروهای سواری : پژو پارس ، جی ال ایکس ، سمندو دنا ..... مدل 1398 و به بالا تمیز و سالم و مجهز به کولر و بخاری برای اداره کل و همچنین برای ادارات تابعه استان برای انجام امور نقلیه

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله ای )

باسمه تعالی

دستگاه مناقصه گزار : اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی

موضوع مناقصه :خرید خدمات خودروئی و حمل و نقل با خودروهای سواری : پژو پارس ، جی ال ایکس ، سمندو دنا ….. مدل ۱۳۹۸ و به بالا تمیز و سالم و مجهز به کولر و بخاری برای اداره کل و همچنین برای ادارات تابعه استان برای انجام امور نقلیه از شرکتهای صلاحیت دار دارای مجوز رسمی از مراجع و سازمانهای رسمی کشور و بکارگیری یک دستگاه خودروی   شاسی بلندبه همراه راننده جهت استفاده در مناطق کوهستانی و صعب العبور به مدت یکسال

نوع و مبلغ تضمین مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ( ۸۰۰ ، ۸۵۲ ، ۷۷۴ ، ۴ )  ریال) چهار میلیاردو هفتصدوهفتادوچهار میلیون  و هشتصدو پنجاه و دو  هزارو هشتصد هزار ریال ) می باشد که مناقصه گر بایستی مبلغ مزبور را به عنوان سپرده شرکت در فرآیند ارجاع کار به حساب شماره ۷۷۷۷۲۱۱۰۶۷ بانک رفاه کارگران شعبه میدان ابوریحان کد شعبه ۹۷۶ بنام اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی واریز و یا ضمانتنامه بانکی معتبر به نام اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی ( سازمان بیمه سلامت ایران ) به شناسه ملی ۱۴۰۰۳۲۴۴۷۶۲ طبق نمونه کاربرگ شماره یک آییننامه تضمین معاملات دولتی مصوب ۱۳۹۴ هیات وزیران با اصلاحیه‏ها و الحاقیه‏های بعدی آن به میزان فوق که مدت اعتبار آن سه ماه بیشتر از تاریخ آخرین مهلت پیشنهادها باشد بنام و به نفعمناقصه‏گزار تهیه و ارائه نماید .

مهلت اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد :از تاریخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۳لغایت روز ۲۹/۰۱/۱۴۰۳

زمان ارائه پیشنهاد و بارگذاری اسناد در سامانه ستاد : تا تاریخ  ۱۰/۰۲/۱۴۰۳

زمان بازگشایی اسناد :ساعت ۱۰  صبح روز سه شنبه مورخ۱۱/۰۲/۱۴۰۳

حضور نماینده هریک از شرکت کنندگان با ارائه معرفینامه و کارت شناسایی معتبر در زمان گشایش پیشنهادهای مالی (پاکت ج) بلامانع است .

محل دریافت و تحویل و گشایش پاکت‏ها :متقاضیان محترم برای دریافت و تحویل اسناد و مدارک ضمن اقدام ازطریق سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ) به آدرس www.setadiran.irبایستی صرفا نسبت به مهر و امضای الکترونیکی و بارگذاری اسناد از طریق همان سامانه اقدام نمایند.

صرفاً اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل فیش بانکی در پاکت دربسته تا تاریخ     ۱۰/۰۲/۱۴۰۳در اوقات اداری به غیر از روزهای تعطیل به نشانی : تبریز ، گلشهر خیابان گل‏ها، نرسیده به فلکه فردوس، اداره کل بیمه سلامت استان، دبیرخانه اداره کل اقدام نمایند. ثبت نهایی تصویر تمام اسناد هر سه پاکت در سامانه ستاد الزامی بوده و بازگشایی اسناد از طریق سامانه فوق انجام خواهد گرفت. تاکید می‏گردد اسناد به صورت خوانا و کامل با مهر و امضای الکترونیکی شده و در سامانه ستاد بارگذاری گردد و اسناد ناقص و ناخوانا یا بدون مهر و امضای الکترونیکی از روند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد . ضمنا هزینه انتشار دو نوبت آگهی بر عهده برنده مناقصه می‏باشد.

اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی