چند سوال در مورد معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی!
چند سوال در مورد معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی!
محمد کلامی در شرایطی از حدود دو سال پیش، بر صندلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجانشرقی تکیه زده است که مستخدم دولت نبوده و بعنوان عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد واحد ممقان (که در حکم بخش خصوصی است)، در حال خدمت می باشد!

اویاقلیق: محمد کلامی در شرایطی از حدود دو سال پیش، بر صندلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجانشرقی تکیه زده است که مستخدم دولت نبوده و بعنوان عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد واحد ممقان (که در حکم بخش خصوصی است)، در حال خدمت می باشد!

️کلامی اخیرا در صفحه اینستاگرامی‌اش با تاکید بر «مایه گذاشتن از جان و آبرو» و «عهد بستن برای توسعه ایران و آذربایجان»، به «حرکت بر مدار حق و عدالت و شرافت» اشاره نموده است که چند سئوال را به ذهن متبادر می کند:

۱- آیا جناب آقای کلامی هنوز در دانشگاه آزاد ممقان حضور تمام وقت دارد یا به دلیل اشتغال تمام وقت در استانداری، ارتباطش را با ممقان قطع نموده است؟ ۲- آیا ایشان هنوز از آن دانشگاه حقوق دریافت می‌کنند؟

۳- مستند قانونی حضور محمد کلامی در استانداری کدام است؟

۴- آیا یک مستخدم بخش خصوصی میتواند در بخش دولتی به مناصب ارشد برسد و با چه ساز و کاری؟!

۵- آیا ایشان از استانداری هم حقوق دریافت میکنند؟ پرداخت حقوق و مزایای ایشان از طرف استانداری به استناد کدام آئین‌نامه صورت میگیرد؟

۶- آیا سازمان بازرسی و دیوان محاسبات استان تاکنون به این مسئله ورود داشته‌اند؟ اگر داشته‌اند نتایج بررسی‌ها چه بوده است؟

۷- آیا حقیقت دارد که استانداری برای حل مشکل قانونی، برای محمد کلامی درخواست کد استخدامی از سازمان امور اداری و استخدامی کرده است؟

۸- آیا الفبای «حرکت بر مدار حق و عدالت و شرافت»، احترام به قانون نیست؟!

اویاقلیق؛ منتظر پاسخ مستند و مستدل استانداری به سئوالات مطروحه خواهد ماند.