رابطه سیاه شوگرددی ۵۴ ساله با دختر ۱۳ ساله در تبریز / محکومیت جالب برای مرد هوسران
رابطه سیاه شوگرددی ۵۴ ساله با دختر ۱۳ ساله در تبریز / محکومیت جالب برای مرد هوسران
مرد ۵۴ ساله تبریزی که به مدت 3 سال با دختر ۱۳ ساله ای در ارتباط بود و برایش نقش شوگرددی را داشت، از سوی قضات دادگاه کیفری آذربایجان شرقی به 2 سال تبعید محکوم شد.

به گزارش اویافلیق به نقل از رکنار، مرد ۵۴ ساله تبریزی که به مدت ۳ سال با دختر ۱۳ ساله ای در ارتباط بود و برایش نقش شوگرددی را داشت، از سوی قضات دادگاه کیفری آذربایجان شرقی به ۲ سال تبعید محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که پدر و مادری با مراجعه به پلیس، از مرد ۵۴ ساله ای به اتهام فریب دختر ۱۳ ساله یشان شکایت کردند.

این شکایت پرونده برای صدور دستورات قضایی به دادگاه کیفری استان ارسال و قضات دادگاه، دستورات قضایی لازم را برای بررسی ادعاهای این والدین آغاز کردند.

ماموران در ابتدا اقدام به بازبینی دوربین های مداربسته مکان های مورد نظر کردند و سپس پیامک های رد و بدل شده بین دختر نوجوان و مرد میانسال را بررسی و نتیجه گیری کردند ادعای والدین بی اساس نیست.

جزئیات ماجرا

دختر نوجوان وقتی مقابل قضات قرار گرفت اینگونه به شرح ماجرا پرداخت و گفت: پدرم کارگر است و مادرم برای کمک به امرار معاش خانواده مجبور به کار کردن در محوطه ای در اطراف تبریز بود، از زمانی که چشم به این دنیا گشودم هیچ وقت از طرف پدرم محبتی ندیدم، همیشه دلم لک می زد برای محبت های مردانه، برای محبت های پدرم؛ اما او همیشه این محبت را از من دریغ می کرد.

۳ سال قبل، بعد از مدرسه به همراه مادرم به محل کارش می رفتم که با صاحب کارش آشنا شدم. او همیشه و در همه حال هوایم را داشت، همیشه پول زیادی به من می داد و همیشه بهم محبت می کرد و دوستم داشت، خلاصه همه جوره هوایم را داشت؛ من هم که نیاز مالی شدید داشتم و تشنه محبت بودم، دلمو بهش بستم و ارتباط ما شروع شد. در این مدت هم از نظر مالی و هم از نظر عاطفی ذره ای برایم کم نگذاشته بود.

تا اینکه این اواخر عمویم مشکوک شد و به دنبال آن والدینم نیز مشکوک شدند و کار به اینجا کشید.

بعد از شنیدن صحبت های دختر نوجوان، قضات دادگاه برای بررسی وجود ارتباط جنسی مابین این دو نفر دستورات لازم را به پزشکی قانونی صادر و مشخص شد رابطی جنسی جدی ای صورت نگرفته است.

بنابراین قضات متهم را به ۲ سال تبعید به یکی از شهرستان های دور افتاده ایران محکوم کردند.

فاطمه قلی پور گنجه لو