“جنگ ستارگان” در “ال کلاسیکو انتقام”!
“جنگ ستارگان” در “ال کلاسیکو انتقام”!
"تراکتور" و سپاهان، امروز برگزارکننده نوبرانه لیگ برتر در "ال کلاسیکو" سال 1403خواهند بود، جدالی 6 امتیازی برای هر دو تیم و البته انتقامی برای تراکتور، مسابقه ای که برنده آن، دست کم، می تواند از همین حالا، سهمیه آسیایی خود را تضمین و تثبیت کرده و حتی نیم نگاهی هم به قهرمانی احتمالی داشته باشد.

اویاقلیق: “تراکتور” و سپاهان، امروز برگزارکننده نوبرانه لیگ برتر در “ال کلاسیکو” سال ۱۴۰۳خواهند بود، جدالی ۶ امتیازی برای هر دو تیم و البته انتقامی برای تراکتور، مسابقه ای که برنده آن، دست کم، می تواند از همین حالا، سهمیه آسیایی خود را تضمین و تثبیت کرده و حتی نیم نگاهی هم به قهرمانی احتمالی داشته باشد.

تراکتور خوب می داند، علاوه بر عطش سیری ناپذیر هواداران پرشور این تیم برای شکست سپاهان، این رقابت بهترین فرصت برای فرار بزرگ به سمت قهرمانی و تعقیب دردانه های پایتخت در ۹ هفته باقی مانده از لیگ است تا بعد از این دیدار، با انگیزه ای بیشتر، مترصد لغزش استقلال و پرسپولیس در هفته های بعد باشد.

این دیدار، جدال گلادیاتورهای خطوط میانی و حمله دو تیم است، جایی که شجاع، عارف و نادری در دفاع و آلوز، صفا و گوستاو در میانه زمین و جعفری و عبدی در حمله، بلای جان سپاهان خواهند بود.

پدر سوی دیگر میدان، سپاهان نیز، با خط حمله آتشین و خط میانی پرقدرت خود، حریفی چغر برابر شاگردان خمز به شمار می رود.

جدای از حساسیت های بالای بازی برای هر دو تیم، حضور و حمایت حداکثری هواداران تبریزی و آذربایجانی ورزشگاه، برگ برنده تراکتور خواهد بود، اتفاقی که یک بار دیگر، می تواند شبی فراموش نشدنی برای تراکتور، فوتبال ایران، تبریز و استادیوم یادگار امام (ره) رقم بزند و فوتبال ایران را در آغاز دوباره لیگ، سورپرایز کند.