نزاع و درگیری در ارومیه منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در پنج ساعت
نزاع و درگیری در ارومیه منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در پنج ساعت
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه با عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش اویاقلیق، سرهنگ صادق شکری روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: شب گذشته طبق اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول با یک نفر درگیر شده و به قتل رسیده و در نهایت قاتل نیز متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم، در کمتر از پنج ساعت متهم حین فرار در محور زنجان – قزوین دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ شکری ادامه داد: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

وی گفت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس؛ هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.