“تراکتور” هوادار را به چهارمیخ کشید!
“تراکتور” هوادار را به چهارمیخ کشید!
تراکتور در شبی به یادماندنی و پرهیجان، هوادار مسعود شجاعی را به چهارمیخ کشید تا آتش بازی واقعی در فردای چهارشنبه سوری را رقم زده باشد.

اویاقلیق: تراکتور تبریز در شبی که حواس همه فوتبالی های ایران، شش دانگ، متوجه دربی سرد دردانه های پایتخت بود، در دیگ جوشان یادگار، هوادار را با ۴ گل مغلوب کرد تا جذاب ترین و پرگل ترین بازی هفته را به نام خود ثبت کند.

تراکتور بعد از توقف هفته گذشته مقابل مس چاره‌ای جز پیروزی مقابل هوادار در آخرین بازی سال نداشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند؛ این هدف را به خوبی مقابل شاگردان کاپیتان-مربی سابقشان مسعود شجاعی عملی کردند و ۴-۲ این تیم را شکست دادند.

تراکتوری ها با درخشش ریکاردو آلوز و رحمان جعفری، هواداری را مقهور قدرت و بازی زیبای خود کردند که همواره موی دماغ این تیم بود؛ اما این بار، اسیر دست تیمی شدند که آهسته، آهسته و به دور از هیاهوی بالای جدول، راه خود را به سمت صدر، هموار می کند.

2001094

آتش بازی تراکتوری ها در فردای چهارشنبه سوری، از همان دقیقه ۶ بازی آغاز شد؛ جایی که با پاس دقیق ریکادور آلوز و ضربه سر فنی گوستاوو درواز علیرضا حقیقی باتجربه را باز کردند.

تراکتور که سراپا حمله بود، پس از این گل زودهنگام، بارها و بارها با خلق موقعیت های متعدد تا آستانه ثبت گل های بعدی پیش رفت؛ اما در اوج بدشانسی، موقعیت های به وجود آمده یکی پس از دیگری از دست رفت تا نیمه نخست بازی با تک گل گوستاوو خاتمه یابد.

در نیمه دوم، بازی هجومی و برتر تراکتور ادامه یافت و شاگردان خمز، با دبل رحمان جعفری و یک سوپرگل زیبا توسط دلتیچ، بازی را ۴ بر صفر کرد تا برتری قاطع خود را به حریف دیکته کند.

در ادامه بازی، هوادار که بازی را از دست رفته می دید، دست به بازی انتحاری زد و در میان غفلت مدافعان و خط میانی تراکتور، دوبار توسط باقری و پورعلی دروازه حسین پورحمیدی را باز کرد تا در نهایت، این بازی پرگل و مهیج، با نتیجه ۴ بر ۲ خاتمه یابد.

تراکتور با این برد ارزشمند خانگی، ۳۵ امتیازی شد و با یک بازی کم تر نسبت ب پرسپولیس و استقلال، در رده سوم جدول باقی ماند تا چشم به هفته ها و بازی های باقی مانده لیگ در سال آینده داشته باشد.