بازی “امیرانه” با اعصاب و روان هوادار / مردیم تا بردیم!
بازی “امیرانه” با اعصاب و روان هوادار / مردیم تا بردیم!
تیم ملی فوتبال در بازی که می توانست به راحتی، سوریه را با ۴ گل و در وقت قانونی، به راحتی حذف کند، با اعصاب و روان هواداران کرد تا لذت صعود به جمع ۸ تیم نهایی جام ملت های آسیا، به زهر هلاهل بدل شود!

اویاقلیق: تیم امیر قلعه نوعی در بازی که می توانست به راحتی، سوریه هکتو کوپر را با ۴ گل و در وقت قانونی، به راحتی حذف کند، با اعصاب و روان هواداران پر از استرس کاری کرد تا لذت صعود به جمع ۸ تیم نهایی جام ملت های آسیا، به زهر هلاهل بدل شود!

1985418

بازیکنان پرمدعای تیم ملی درحالی با شکم سیری محض برابر حریف سوری وارد میدان شدند که هر فوتبال دوست عادی هم می دانست که پنالتی طارمی، اندوخته مطمئنی برای تضمین صعود نیست و کوچک ترین خطا و اشتباه فردی و تاکتیکی می تواند ورق را به نفع حریف برگرداند، اتفاقی که در نهایت با اشتباه خط دفاعی و دروازه بان تیم ملی و سپس، خطای ناشیانه و اخراج طارمی افتاد تا تماشاگران تا آخرین ضربه پنالتی تا مرز سکته و جنون بروند!

نمایش ضعیف و دور از انتظار تیم ملی در دیدار برابر سوریه، زنگ‌خطر را از هم اکنون برای تقابل با سامورایی ها به صدا درآورد.

تیم ملی اگرچه امروز و فعلا با خوش شانسی محض از حذف گریخت؛ اما هیچ بعید نیست تداوم این شکل بازی، در دیدار برابر ژاپن مرموز و موذی تیر خلاص و شکستی دور از انتظار را به سرمربی و بازیکنان پر ادعای تیم ملی تحمیل کند!