آخرین وضعیت بیماری عابدین خرم از زبان تراب محمدی
آخرین وضعیت بیماری عابدین خرم از زبان تراب محمدی
مسوول تمشیت و هماهنگی اداره امور استان از روند بهبودی تدریجی و شرایط مثبت استاندار آذربایجان شرقی طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش اویاقلیق، تراب محمدی در حاشیه برگزاری دور جدید سلسله نشست های “به سوی قله” که با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی اختصاصی با اویاقلیق با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه روند درمان و بهبودی استاندار آذربایجان شرقی طی روزهای گذشته مثبت بوده و ایشان نسبت به روزهای نخست بیماری از وضعیت عمومی خوبی برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که همین امروز از ادامه مراحل درمان استاندار آذربایجان شرقی دریافت کرده ام، ایشان از وضعیت مناسبی نسبت به قبل برخوردار هستند و امیدواریم طی روزهای آینده و با بهبودی کامل، مجداد به راس اداره کلان امورات استان بازگردند و همه ما برای بهبودی کامل ایشان دعا می کنیم.
معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی در خصوص دلایل ضعف اطلاع رسانی در خصوص شرایط و وضعیت سلامتی و درمان عابدین خرم نیز گفت: این که مدام و لحظه به لحظه از سوی استانداری، در خصوص وضعیت استاندار آذربایجان شرقی اطلاع رسانی صورت گیرد، فکر نمی کنم منطقی باشد؛ اما همانگونه که گفتم، روند درمان ایشان رضایت بخش است و جای نگرانی نیست.
محمدی در عین حال گفت: فعلا و با توجهه به شرایط فعلی، یک نفر به عنوان مسوول اداره استان از سوی وزارت کشور تعیین شد و در غیاب استاندار آذربایجان شرقی، امورات مهم مدیریتی با همکاری دیگر مدیران و معاونین استانداری ب جدیت بیشتر درحال پی گیری است تا آقای خرم به حوز خدمتی خود بازگردد.