برف و کولاک مدارس آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد
برف و کولاک مدارس آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد
به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان یکشنبه، بیست و چهارم دی 1402 تعطیل است.

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، صابر صادقیان مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می باشد.

وی افزود: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

فعالیت مدارس منطقه خاروانا

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

منطقه ورزقان

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس روستایی منطقه اسکو

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه اسکو، فعالیت آموزشی مدارس #روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی مدارس دهستان گنبرف ( روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف ) و دهستان سهند ( روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان ) غیر حضوری می باشد.

فعالیت مدارس منطقه صوفیان

با توجه به بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس منطقه صوفیان در بخش رودقات این منطقه، در روز  یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری  خواهد بود.

 فعالیت های آموزشی و پرورشی #مدارس شهر صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در #شیفت صبح  با ۱ ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

فعالیت مدارس منطقه ورزقان

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس منطقه هوراند

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هوراند، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس منطقه هریس

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس منطقه خداآفرین

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی مناطق روستایی منطقه خداآفرین، مدارس بخش منجوان در مقطع تحصیلی ابتدایی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس مناطق کلیبر و عشایر

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه کلیبر، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.

 بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش آبش احمد منطقه عشایر در شیفت صبح غیر حضوری و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. ( مدارس شیفت بعد از ظهر طبق روال عادی دایر خواهند بود)

فعالیت مدارس منطقه چاراویماق 

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق ، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس منطقه  اهر

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه اهر ، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح  و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس خواجه

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خواجه ، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح  و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

فعالیت مدارس تیکمه داش

 با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه تیکمه داش ، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح  و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.