آگهی مزایده ۱۴ رقبه از املاک مازاد بانک سپه استان آذربایجانشرقی
آگهی مزایده ۱۴ رقبه از املاک مازاد بانک سپه استان آذربایجانشرقی
بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات مازاد تحت اختیار خود واقع در استان آذربایجان شرقی به شرح جدول ذیل را از طریق مزایده سراسری، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ، به صورت الکترونیکی به فروش برساند .

اویاقلیق: مزایده ۱۴ رقبه از املاک مازاد بانک سپه استان آذربایجانشرقی به شماره۸/۱۴۰۲/۴۹۳ (نوبت اول)

بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات مازاد تحت اختیار خود واقع در استان آذربایجان شرقی به شرح جدول ذیل را از طریق مزایده سراسری، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی الکترونیکی WWW.SETADIRAN.IR و با شماره مزایده ۲۰۰۲۰۹۰۴۲۲۰۰۰۰۰۹ به صورت الکترونیکی به فروش برساند .

تاریخ انتشار مزایده در سامانه ستاد: ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۲ تا روز دوشنبه به تاریخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۱۹

آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: تا ساعت ۱۹ روز پنجشنبه  به تاریخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۲

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: تا ساعت ۱۹ روز دوشنبه  به تاریخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۲

تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهادی: ساعت ۱۲ روز شه شنبه  به تاریخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۲

تاریخ اعلام برنده : ساعت ۱۳ روز چهارشنبه به تاریخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۲

مهلت بازدید: از ساعت ۹ صبح روز شنبه به تاریخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۱۴ روز پنج شنبه  به تاریخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۲ (بازدید همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیل مقدور می باشد).

نحوه فروش: نقد و یا نقد و اقساط

تاریخ و نام روزنامه درج آگهی نوبت اول: روزنامه استانی ………………….. در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۲

توجه: لطفاً به اصلاحات احتمالی مزایده که در سامانه ستاد و  نوبت دوم آگهی در تاریخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۲ در روزنامه سراسری جام جم اطلاع رسانی خواهد شدتوجه فرمائید .

توضیحات و شرایط:

متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می توانند هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت «ستاد» می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکانپذیر می باشد.

علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت نام سامانه ستاد به شماره تلفن ۱۴۵۶ تماس و یا به آدرس اینترنتی WWW.SETADIRAN.IR مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.

مهلت زمان واریز وجه حداکثر ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ مصوبه بوده و کلیه هزینه های تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ بر عهده خریداران خواهد بود

مدیریت شعب منطقه آذربایجان شرقی

ردیف مدیریت شعب منطقه آدرس شمارهپلاک ثبتی نوع ملک نوع کاربری عرصه اعیان سهم بانک وضعیت ملک قیمت پایه کارشناسی

 (ریال)

نحوه فروش به پیشنهاد منطقه

(نقدی/شرایط اقساط)

 

 

تخلیه /عدم تخلیه

توضیحات

 

۱ آذربایجان شرقی تبریز – بلوار استاد شهریار خیابان گلکار ۱۸ متری وصال پشت بیمارستان امام سجاد یک فرعی از ۳۹۵۴ اصلی ساختمان مسکونی ۴۰۶۶٫۴ ۲۸۰۹۹ ۱۴۸ سهم از ۹۶۰ سهم ششدانگ تملیکی ۴۰۶٫۴۹۸٫۳۴۱٫۶۶۰ نقد  

عدم تخلیه

ارزش ششدانگ ملک مبلغ ۲٫۶۳۶٫۷۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد و ارزش ۱۴۸ سهم مشاع از ۹۶۰ سهم ششدانگ برابربا مبلغ  ۴۰۶٫۴۹۸٫۳۴۱٫۶۶۰ ریال و  ساختمان نیمه کاره و  اقدامات و هزینه های مربوط به تخلیه برعهده خریدار می باشد . انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۲ آذربایجان شرقی مراغه – خیابان خواجه نصیر شمالی جنب قنادی پاپا بن بست سهند کاشی ۵۷/۱ ۲۷ فرعی از ۱۴۸ اصلی ساختمان مسکونی ۱۲۰ ۲۲۸ ششدانگ تملیکی ۵۵٫۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد عدم تخلیه ساختمان احداثی در سه طبقه شامل زیرزمین مسکونی و طبقه همکف و اول مسکونی بانضمام پارکینگ و انباری  وکلیه اقدامات و هزینه های مربوط به تخلیه بر عهده خریدار می باشد و  انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۳ آذربایجان شرقی سراب خیابان مطهری محل سابق بانک سپه شعبه مطهری سراب جزء پلاک ثبتی فرعی ۱ از ۱۵۶۴ اصلی مغازه تجاری * ۹۸٫۰۸ ششدانگ سرقفلی ۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد  

تخلیه

 

فقط سرقفلی ملک بفروش می رسد و کلیه هزینه های مربوط به رضایت ارباب بر عهده خریدار می باشد. انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۴ آذربایجان شرقی ایلخچی روستای خور خور ۹۷ فرعی از ۲۰۴۰  اصلی ساختمان مسکونی ۵۵۷٫۶۰ ۸۴٫۳۹ یکدانگ از ششدانگ تملیکی ۵۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد  

عدم تخلیه

ملک تملیکی و یک دانگ مشاع از ششدانگ متعلق به بانک بوده و عرصه بعد از عقب کشی ۵۴۸٫۷۰متر مربع خواهد بود . کلیه اقدامات و هزینه های تخلیه بر عهده خریدار خواهد بود . انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۵ آذربایجان شرقی جاده آذرشهر کمربندی سردرود نرسیده به شهرک شهید رجایی جنب جایگاه مسعودی  CNG ۹۱  فرعی از ۲۰۲۱ اصلی ساختمان و زمین فاقد کاربری ۵۵۹۹٫۵ ۱۰۳٫۳۵ ۴۷سهم از ۹۶ سهم تملیکی ۲۲۰٫۷۳۳٫۷۸۶٫۴۵۸ نقد  

عدم تخلیه

۴۷ سهم مشاع از ۹۶ سهم ششدانگ متعلق به بانک می باشد . اعیانی شامل یکباب اتاق نگهبانی ، ساختمان باسکول  بتنی و فلزی و کل ملک فاقد کاربری می باشد. انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .ملک بر اساس گواهی معامله شهرداری دارای عقب روی می باشد .
۶ آذربایجان شرقی تبریز مابین سه راه امین و باغ گلستان خیابان محققی غربی محل سابق شعبه بانک سپه ۱۲ فرعی از ۱۱۱۱ اصلی  

ساختمان

 

تجاری و مسکونی ۲۳۶٫۴۰ ۷۰۹٫۲ ششدانگ عرصه و اعیان ملکی ۳۶۸٫۲۷۲٫۵۰۰٫۰۰۰ نقد و یا ۲۰درصد  نقد ، ۸۰ درصد در قالب قرارداد اجاره بشرط تملیک با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار  

تخلیه

 

اعیان ملک بصورت سه طبقه مشتمل بر زیرزمین مسکونی و طبقه همکف تجاری و راهرو و طبقه اول مسکونی هر کدام طبق پایانکار بمساحت ۲۴۲٫۵۰ متر مربع و جمعا بمساحت ۷۲۷٫۵۰ متر مربع می باشد و برابر نظریه کارشناسی ۷۰۹٫۲ متر مربع می باشد .  با وضع موجود به فروش می رسد .برابر نظر کارشناسی ضلع غربی نیاز به اصلاح دارد  انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد.
۷ آذربایجان شرقی تبریز بازار گونی فروشان محل سابق شعبه کاغذفروشان جزء پلاک ثبتی ۲۴۴۷  

ساختمان

تجاری * ۱۸۸٫۹۵ سرقفلی سرقفلی ۱۹۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نقد  

تخلیه

اعیان شامل همکف  یکباب مغازه به مساحت ۱۴۳٫۹۰ مترمربع و بالکن ۱۱٫۲۵ مترمربع و موتور خانه با ورودی از حیاط ۳۳٫۸۰ مترمربع می باشد ( فقط سرقفلی بفروش می رسد و کلیه هزینه ها و اقدامات مربوط به کسب رضایت اربابان بر عهده خریدار می باشد و با وضع موجود بفروش می رسد . انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۸ آذربایجان شرقی تبریز سه راهی فرودگاه کوچه شمس پلاک ۸۷ ۱۰۱۴ فرعی از ۲۰۳۳  اصلی ساختمان ورزشی ۱۷۷۱ ۱۸۰۹٫۲ ششدانگ تملیکی ۲۸۶,۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰ نقد  

تخلیه

ملک دارای ۲ طبقه سازه ای به صورت همکف و طبقه اول با کاربری ورزشی می باشد . شامل ۱۵۳۶٫۸۰ مترمربع سوله به ارتفاع ۷ متر و سرویس ها و موتور خانه در همکف و ۲۷۲٫۴۰ مترمربع طبقه اول و انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۹ آذربایجان شرقی تبریز – خیابان آزادی چهارراه حافظ ساختمان قوامین ۱۱۰ فرعی از ۱۷۳۰ اصلی ساختمان تجاری قدرالسهم ۳۷۷٫۸۱ ششدانگ ملکی ۴۰۰٫۷۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد  

تخلیه

ملک با کاربری تجاری شامل همکف بمساحت ۱۴۵٫۳۰ متر مربع بانضمام بالکن داخلی به مساحت ۷۵٫۹۱ مترمربع  و بانضمام انباری تجاری واقع در زیرزمین اول بمساحت ۱۵۶٫۶ متر مربع و اضافه بنا دارد که هزینه و اقدامات مربوط به رفع آن بر عهده خریدار می باشد و انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۱۰ آذربایجان شرقی تبریز – آخر خیابان طالقانی – کوچه ایرانکار سوم – پلاک ۱۲۱ ۲۳۶ فرعی از ۸۹۸۷ اصلی ساختمان مسکونی ۹۳٫۶۷ ۱۶۶ ۶۸ سهم از ۹۶ سهم ششدانگ تملیکی ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد عدم تخلیه

 

 

ملک تملیکی و ۶۸ سهم از ۹۶ سهم ششدانگ متعلق به بانک می باشد  و کلیه هزینه ها و اقدامات مربوط به تخلیه بر عهده خریدار می باشد . انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۱۱ آذربایجان شرقی میانه خیابان شهید رحیمی روبروی اداره برق محل بانک سپه شعبه زینبیه ( انصار سابق ) ۱و۲و۳ فرعی از ۳۸۴۱  اصلی ساختمان تجاری ۵۰/۱۱۸ ۷۵/۱۸۵ ششدانگ ملکی ۱۶۱,۳۱۷,۵۰۰,۰۰۰ نقد و یا ۲۰درصد  نقد ، ۸۰ درصد در قالب قرارداد اجاره بشرط تملیک با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار  

تخلیه

ملک بصورت یکباب مغازه سه دهنه به متراژ عرصه ۱۱۸٫۵۰ و اعیان با بالکن ۱۸۵٫۷۵ متر می باشد و با وضع موجود به فروش می رسد. سند مالکیت دفترچه ای می باشد و تبدیل آن به تک برگ بر عهده خریدار می باشد. انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۱۲ آذربایجان شرقی هریس تقاطع خ امام خمینی و بیت المقدس ۵۶۳۳ فرعی از یک اصلی ساختمان تجاری

مسکونی

۲۱۸ ۳۱۱ ششدانگ ملکی ۱۷۴,۹۳۴,۹۰۰,۰۰۰ نقد و یا ۲۰درصد  نقد ، ۸۰ درصد در قالب قرارداد اجاره بشرط تملیک با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار  

تخلیه

مورد مزایده بر اساس پایانکار شامل ۱۸۲٫۸۹ متر مربع همکف و ۲۰٫۵۳ متر مربع پارکینگ و دارای بالکن ۴۱٫۲۸ متر مربع ، طبقه اول ۸۷٫۲۳ مترمربع  و راه پله ۱۸٫۹۰ مترمربع  و کاربری طبقه فوقانی بر اساس پروانه و پایانکار مسکونی می باشد . مساحت اعیانی تقریبی بوده و با وضع موجود به فروش می رسد . انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۱۳ آذربایجان شرقی تبریز – خیابان امام خمینی – مابین باغ گلستان و چهارراه شریعتی روبروی سینمای آزادی ساختمان والی ۴ فرعی از ۸۲۰ اصلی ساختمان تجاری قدرالسهم ۲۶۴٫۷ ششدانگ ملکی ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد و یا ۲۰درصد  نقد ، ۸۰ درصد در قالب قرارداد اجاره بشرط تملیک با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار  

تخلیه

ملک بصورت یکباب مغازه در همکف بمساحت ۱۸۰٫۸۹ مترمربع و دارای بالکن بمساحت ۸۳٫۸۱ مترمربع می باشد. و ملک با وضع موجود به فروش می رسد .انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .
۱۴ آذربایجان شرقی شبستر- خیابان باهنر کوچه حمام ساختمان محنتی ۱۳۵۱۸/۵۱ و ۱۳۵۱۶/۵۱ ساختمان تجاری قدرالسهم ۴۶۱٫۶۸ ششدانگ ملکی ۲۹۵٫۱۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد  

تخلیه

ساختمان تجاری شامل زیرزمین تجاری به مساحت ۲۳۷٫۸۵ مترمربع و طبقه همکف تجاری به مساحت ۲۲۳٫۳ مترمربع بانضمام پارکینگ و انتقال سند بصورت وکالتی/ سایر موارد انجام می پذیرد .