آگهی فراخوان عمومی اعطای تسهیلات برای صاحبان و مالکین اتوبوسها و مینی بوس ها
آگهی فراخوان عمومی اعطای تسهیلات برای صاحبان و مالکین اتوبوسها و مینی بوس ها
آگهي فراخوان عمومی اعطای تسهیلات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 برای  صاحبان و مالکین محترم  اتوبوسها  و مینی بوس های فعال در بخش حمل و نقل مسافر  تحت نظارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

جمهوری اسلامی ایران

 وزارت راه و شهرسازی

سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

 

آگهی فراخوان عمومی اعطای تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای  صاحبان و مالکین محترم  اتوبوسها  و مینی بوس های فعال در بخش حمل و نقل مسافر  تحت نظارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  کشور در نظر دارد در راستای بهسازی ناوگان عمومی مسافر  نسبت به  اعطای تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای مالکین و صاحبان  اتوبوسها و مینی بوس­های فعال در بخش حمل و نقل مسافر  تحت نظارت این سازمان اقدام نماید. لذا کلیه متقاضیان محترم استفاده از تسهیلات مذکور می­توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی به شرح ذیل اقدام نمایند .

۱)      مراجعه به سامانه www.T18.rmto.ir   و ثبت درخواست

۲)    تاریخ شروع ثبت نام از مورخه ۰۲ /۱۰/۱۴۰۲ به مدت محدود  (برابر اعلام سامانه) با توجه به محدودیت منابع در اسرع وقت نسبت به ثبت درخواست اقدام  گردد.

  • بعد از اتمام مراحل ثبت نام و بررسی وضعیت متقاضیان از سوی سازمان و بررسی آنها در کمیته استانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده­ای کشور نسبت به معرفی متقاضیان تایید شده به موسسه / بانک عامل به صورت بر خط اقدام خواهد شد.

 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای

استان آذربایجان شرقی