اعتراف/ فشار نمایندگان مجلس برای آسفالت ریزی انتخاباتی در فصول سرد!
اعتراف/ فشار نمایندگان مجلس برای آسفالت ریزی انتخاباتی در فصول سرد!

فشار تبلیغاتی نمایندگان بالاتراز استاندارد آسفالت! اویاقلیق: وقتی به موسم انتخابات نزدیک می شویم  فعالیت‌های تبلیغاتی نمایندگان مجلس به اوج خود می رسد و این عزیزان برای جلب آرای مردم از هیچ ترفندی دریغ نمی کنند! آسفالت جاده های روستایی از جمله مواردی است که در آستانه هر انتخاباتی رونق می گیرد. فشار نمایندگان مجلس […]

فشار تبلیغاتی نمایندگان بالاتراز استاندارد آسفالت!

اویاقلیق: وقتی به موسم انتخابات نزدیک می شویم  فعالیت‌های تبلیغاتی نمایندگان مجلس به اوج خود می رسد و این عزیزان برای جلب آرای مردم از هیچ ترفندی دریغ نمی کنند!

آسفالت جاده های روستایی از جمله مواردی است که در آستانه هر انتخاباتی رونق می گیرد.

فشار نمایندگان مجلس جهت آسفالت ریزی جاده های روستایی در فصل سرد سال و بر خلاف استانداردهای آسفالت گرم، معاونت ساخت و نگهداری وزارت راه را بر آن داشته تا بخشنامه ای را در این راستا صادر کند!

در این بخشنامه آسفالت ریزی در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد نامناسب تشخیص داده شده است و استانداردهایی برای حرارت آسفالت و قیر  تعیین گردیده که در فصل سرد سال و خصوصا در مناطق سردسیری رعایت آن امکان ناپذیر است.

این بخشنامه به صراحت آسفالت ریزی در فصل سرد را غیر استاندارد دانسته و به واحدهای زیر دست خود اعلام کرده است در صورتی که تحت فشار نمایندگان مجلس مجبور به آسفالت ریزی شدید حداقل این اصول را رعایت نمایید!!

عدم رعایت دما و رطوبت مناسب در مبحث آسفالت باعث کاهش شدید عمر آن می شود که این امر در آسفالتهای دوره سرد بوضوح هویداست. امید است حال که نمایندگان مجلس بدون کوچکترین توجهی به منافع ملک و ملت به هر ابزاری با هر هزینه ای برای تبلیغ خود متوسل می شوند، نهادهای نظارتی و اجرایی به وظایف خود عمل نمایند و از اتلاف سرمایه های ملی با عدم رعایت استانداردهای اجرایی جلوگیری نمایند.

اصولا چرا باید افرادی که خود را موظف به صیانت و افزایش بهره وری اموال عمومی  نمی دانند در مناصب عمومی قرار بگیرند؟

البته راهکار دیگری هم وجود دارد! اگر نظارت بر استانداردها و تحمل فشار نمایندگان سخت است! می توانید زمان انتخابات را از اسفند به شهریور منتقل کنید! آنگاه انطباق شوهای تبلیغاتی نمایندگان با فصل کاری! می تواند خیری جبری به نفع مردم محروم مناطق سردسیری کشور شود!