اتفاق تاریخی ملال انگیز در شهر اولین های تبریز!
اتفاق تاریخی ملال انگیز در شهر اولین های تبریز!
شاید در هر هزار سال یک بار احتمال اتفاقی که در حوزه ی مدیریت حکمرانی آ‌ذربایجان شرقی روی داده است در حد محال تکرار شود! هر چند این اتفاق تلخ و تألم بر انگیز ناظر بر تقارن بستری شدن همزمان دو نماینده ی ارشد دولت در سطح استان و شهرستان مثل سردار خرم استاندار و حاج یونس فاتح فرماندار تبریز بوده باشد!

اوباقلیق -ابوالفضل وصالی: شاید در هر هزار سال یک بار احتمال اتفاقی که در حوزه ی مدیریت حکمرانی آ‌ذربایجان شرقی روی داده است در حد محال تکرار شود! هر چند این اتفاق تلخ و تألم بر انگیز ناظر بر تقارن بستری شدن همزمان دو نماینده ی ارشد دولت در سطح استان و شهرستان مثل سردار خرم استاندار و حاج یونس فاتح فرماندار تبریز بوده باشد!

معذالک این رخ داد ناخوشایند بنا به دلیل مذکور واجد ارزش خبری «شگفتی» مطرح در آموزه های روزنامه نگاری قرار می گیرد که در نوع خود می تواند با تمام تلخی و مرارت، مرکز استان ، کلان شهر اولین های تبریز را به ثبت یک پدیده ی تاریخی اولین دیگر نایل ساخته و از آن باب حواس جامعه ی روزنامه نگاری را به خود جلب کند !

 

فلذا این چند سطر را صرفا از جهت ایفای وظیفه ی توجه روزنامه نگاری به جنبه ی تعجب برانگیز «نادرالوقوع» فوق که مشابه آن در هیچ دوره ی تاریخی آذربایجان و شاید کل ایران واقع نشده است ، از باب وجود همان ظرافت ارزش خبری « شگفتی » که عرض شد قلمی کردیم و اگر نمی کردیم فرقی با خشت و گل نداشتیم، لابد، ولا غیر!

 

با این حال شفا و سلامت عاجل این دو بزرگوار را در وهله ی بسیار مهم اول بهر بازگشت هر چه زودتر به کانون گرم خانواده های گرامی مربوطه و البته در وهله ی واقعا نه چندان مهم دوم به پشت میزهای مدیریتی شأن مسئلت می کنیم و امیدواریم در این دوران نقاهت بی هیچ دغدغه ای احیانا از روی زمین ماندن امور مدیریتی محوله ، با فراغ خاطر مشغول استراحت شوند چرا که اوضاع ملک و ملت بی هیچ تعللی از غیبت آنان در حد کما فی السابق می چرخد (شمول ذمه باشید اگر این اشارت را با آن بلغور مشهور همایونی که برای خودش فرموده بود « کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم » مغلطه کرده و حقیر را در این سن و سال پیش حضرات سکه ی یک پول فرمائید)؛ و تنها ملال کسالت آن عزیزان و حرمان دیدار است و بس!