پایان رقابت ۶۰ رکابزن در مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری ایران در ارس
پایان رقابت ۶۰ رکابزن در مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری ایران در ارس
لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور با حضور ۶۰ رکابزن از ۱۰ تیم در دو رشته تایم تریل و استقامت در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مرحله سوم (پایانی) لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور با حضور ۶۰ رکابزن از ۱۰ تیم در دو رشته تایم تریل و استقامت در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

در رشته تایم تریل انفرادی بهنام آرین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، سعید صفرزاده از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و آیدین علیاری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با طی مسافت ۲۵ کیلومتری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته استقامت رکابزنان مسافت ۱۰۸ کیلومتری را طی کردند که در پایان سعید صفرزاده از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقام اول، على لبیب از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مقام دوم و مهدی سهرابی از تیم گل گهر سیرجان مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات رکابزنان تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز فولاد مبارکه سپاهان، اصفهان گل گهر سیرجان هورسان رامسر ایران، زمین DFD مشکین، شهر امیدنیای مشهد، هیات دوچرخه سواری زنجان و هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی شرکت داشتند.