اتمام مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران تا پایان سال جاری
اتمام مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران تا پایان سال جاری
شهردار منطقه ۵ تبریز از اتمام مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند در برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار کرد: با تملک و مسیرگشایی باقیمانده ضلع جنوبی جاده تهران، ترافیک این معبر کاهش می یابد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های آسفالت اساسی در شرق تبریز تصریح کرد: تاکنون آسفالت رویه باند شمالی اتوبان پاسداران و آسفالت زیره ضلع جنوبی همین مسیر به همراه میدان شهید فهمیده طی هفته‌های گذشته به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: همزمان با آسفالت جاده سلامت رشدیه و خیابان عمران ملی باسمنج، آسفالت تراشی و زیرسازی ۳۵ متری باغمیشه در حال انجام است.

به گفته وی، آسفالت تراشی جاده تهران حدفاصل طرح تبادل و میدان بسیج نیز به تازگی شروع شده است.

پورخردمند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آبرسانی و درختکاری پارک آرپادره سی به عنوان ریه شرق تبریز از اتمام توسعه ۱۰۰ هکتاری این مجموعه تا روز طبیعت سال آینده خبر داد.

شهردار منطقه ۵ در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به دلیل برخی مشکلات موجود در شهرک‌های تازه تاسیس اظهار کرد: شرکت های تعاونی مسکن موظف به آماده سازی شهرک‌های درحال احداث هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون شهرداری نمی تواند شهرک‌های مورد نظر را اسفالت و آماده سازی کنند افزود: به دلیل ناقص بود شهرک‌های یاد شده، امکان تحویل نهایی از سوی شهرداری وجود نداشته و در این میان، شهروندان متضرر می‌شوند.

شهردار منطقه ۵ در عین حال یادآور شد: ارائه خدمات شهری مانند جمع آوری زباله و تنظیف توسط شهرداری انجام می شود.