‍ رکورد شکنی شرکت سیمان صوفیان در تولید کلینگر و تحویل سیمان
‍ رکورد شکنی شرکت سیمان صوفیان در تولید کلینگر و تحویل سیمان
مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان، از ‍رکورد شکنی شرکت سیمان صوفیان در تولید کلینگر و تحویل سیمان در شش ماهه نخست سال 1402 خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، این شرکت با عملکرد خوب توانست در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به تولید کلینگر و تحویل سیمان در مدت مشابه ۱۰ سال اخیر رکورد تولید کلینگر و تحول سیمان را به ثبت رساند.

سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با تأکید بر اینکه ما خود را در قبال مشتریان مسئول و پاسخگو می دانیم و بر ثبات کیفیت محصولات تأکید می ورزیم گفت: رکورد شکنی و افزایش راندمان تولید کلینگر و تحویل سیمان در شش ماهه نخست سال جاری در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین در سایه اقدام عملی به شعار سال یعنی ” مهار تورم و رشد تولید” و اهتمام، وحدت و همدلی تمامی همکاران زحمتکش و پرتالش صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

دلفکار بر شیوه های نوین بازاریابی و مشتری مداری اشاره کرده و گفت: با چالش و همت تک تک همکاران در شش ماهه نخست سال توانستیم با تولید یک میلیون و ۳۵ هزار و ۵۸۹ تن کلینگر و یک میلیون و ۸۶ هزار و ۶۸۴ تن تحویل سیمان نسبت به مدت مشابه ۱۰ سال اخیر یک عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توسعه بازار و ارتقاء خدمات به مشتریان، روند بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی را در جهت فروش محصولات شرکت تحقق بخشیده و شرکتی سرآمد در صنعت سیمان کشور باشیم.