تداوم اجرای پروژه های انسان محور/ اجرای ۵ هزار مترمربع سنگفرش معابر منطقه ۳ تبریز
تداوم اجرای پروژه های انسان محور/ اجرای ۵ هزار مترمربع سنگفرش معابر منطقه ۳ تبریز
شهرداری منطقه ۳ تبریز از رویکرد انسان‌محور و زیباسازی مطابق با بافت فرهنگی و سنتی در نوسازی و بهسازی فضاهای شهری سطح حوزه منطقه خبر داد و گفت: از کوی و کوچه‌های زیر ۱۶ متر محدوده منطقه، ۳ مسیر در حال حاضر همزمان سنگفرش می‌شود.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، علی قاسمی گفت: از کوی و کوچه‌های زیر ۱۶ متر سطح حوزه منطقه در حال حاضر ۳ مسیر ۵ هزار متر مربع، با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه سنگفرش می‌شود.

شهردار منطقه، را کوی ملک‌پور جنب زیرگذر مارالان در خیابان آزادی، کوچه اسلامی در خیابان ۱۷ شهریور قدیم و کوی شمس در خیابان صائب پشت اداره گذرنامه را از کوی و کوچه‌های در حال سنگفرش شدن سطح حوزه منطقه ذکر کرد و افزود: سنگفرش کردن مسیرها با هدف احیاء هویت و بافت تاریخی و فرهنگی محلات و برای زیبایی هر چه بیشتر، با مصالح مناسب و بهسازی ترافیک انجام می‌گیرد.

وی گفت: در کوی ملک‌پور ۲ هزار و ۴۵۰ متر مربع، در کوی شمس ۱ هزار و ۵۵۰ متر مربع و در کوچه اسلامی ۶۰۰ متر مربع عملیات سنگفرش اجرا خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: کوی سجادیه شمالی در خیابان آزادی، ۱۰ متری بیست و هفتم در کوی منظریه، کوی حاج احمد در خیابان امام جنب مسجد حاج احمد، کوچه خامنه در خیابان امام نرسیده به تقاطع خیابان رضا نژاد و کوچه سیدلر و کوچه فرهنگ در میدان قطب و کوی مهندسان در خیابان حج منظریه نیز توسط شهرداری منطقه سنگفرش شده است.