” سپیدار”، هوش مصنوعی و متاورس را به تبریز می آورد!
” سپیدار”، هوش مصنوعی و متاورس را به تبریز می آورد!
همزمان با آغاز سومین دهه فعالیت، مجتمع آموزشی سپیدار تبریز وارد حوزه آموزش مهارت ها و علوم نوین با محوریت هوش مصنوعی، متاورس و ان.اف.تی شد.

اویاقلیق: همزمان با آغاز سومین دهه فعالیت، مجتمع آموزشی سپیدار تبریز وارد حوزه آموزش مهارت ها و علوم نوین با محوریت هوش مصنوعی، متاورس و ان.اف.تی شد.

شیرین رنجبر، مدیر مجتمع آموزشی سپیدار تبریز در نشست خبری خود با خبرنگاران، با اعلام این مطلب افزود: در آستانه سومین دهه از فعالیت فراگیر مجتمع آموزشی و مهارت آموزی سپیدار، سومین شعبه این مرکز با محوریت آموزش علوم و مهارت های نوین راه اندازی می شود و این مرکز به زودی فعالیت خود را با آموزش هوش مصنوعی، متاورس، ان.اف.تی، بلاک چین و شبیه سازی های نوین آغاز خواهد کرد.

رنجبر همچنین با اشاره به دیگر برنامه های جدید این مجتمع در حوزه مهارت آموزی گفت: در این دوره مهارت آموزی، آموزش زنان خودسرپرست و همچنین کودکان کار، در چند رشته و مهارت مختلف را با هدف ایجاد فرصت های شغلی و درآمدزایی برای این دو قشر هدف گذاری کرده ایم و دوره های مذکور در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و به صورت رایگان برای این افراد برگزار خواهد شد.

مدیر مجتمع آموزشی سپیدار در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد آموزشی این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۲۷۲ نفر و در شش ماهه اول سال جاری، ۱۸۳۱ نفر در دوره های آموزشی مجتمع شرکت کرده اند.

در ادامه این‌نشست، وحید حی العالم، یکی دیگر از مدیران مجتمع آموزشی سپیدار نیز با اعلام این که این مجموعه به دلیل فعالیت های گسترده آموزشی، به عنوان یکی از برترین مجتمع های آموزشی کشور انتخاب شده است گفت: سرفصل های آموزشی این مجتمع در راستای مهارت آموزی و رفع دغدغه اشتغال جوانان طراحی و اجرا می شوند و برابر آمار و ارزیابی های موجود، بالغ بر ۷۰ درصد شبکه کارآموزی و مهارت آموزی این مجتمع، درحال حاضر وارد بازار کار و درآمدزایی و اشتغال شده اند.

وی در عین حال از حضور این مجتمع در نمایشگاه کتاب امسال تبریز خبر داد و افزود: مجتمع سپیدار همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، ضمن حضور فعال در سالن امیرکبیر این نمایشگاه، به ارایه خدمات و مشاوره های آموزشی و نیز معرفی برنامه های جدید خود خواهد پرداخت.

حی العالم در خاتمه گفت: مجتمع آموزشی سپیدار از ۲۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در پنج دپارتمان تخصصی، شامل مالی و بازرگانی، فنی و مهارتی، دپارتمان دیپلم، صنایع غذایی و IT فعالیت می کند و ماموریت آموزش در بالغ بر ۴۰ رشته و مهارت متنوع را برعهده دارد.