ریکی را ناعادلانه اخراج کردید!
ریکی را ناعادلانه اخراج کردید!
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید کارت قرمز ریکاردو آلوز ناعادلانه بوده است.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید کارت قرمز ریکاردو آلوز ناعادلانه بوده است.

پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار داشت: به هدف خودم رسیدم و اظهاراتم در نشست بعد از بازی قبل جواب داد و بازیکنان به خودشان آمده بودند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دلیل گل تراکتور از ضربه مجدد به تمرینات این هفته مربوط می‌شود؟ گفت: نه، دلیلش تمرین نبود. ما در این هفته ضربات کاشته کار نکردیم و موارد دیگر را در تمرینات انجام دادیم. تیم ما تیمی است که سخت می‌توان به آن ضربه زد.

خمس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا عارف رستمی وینگر بازی کرد یا مهاجم؟ گفت: در ابتدای بازی وینگر بازی کرد بود و بعداً به نوک حمله انتقال پیدا کرد.

او در خصوص اخراج ریکاردو آلوز از زمین گفت: کارت زرد آلوز به ناحق داده شد. داور باید کارتش را برای چیزهای مهم‌تری نگه دارد و در خصوص کارت قرمز مستقیم باید بگویم، حرکت آلوز قرمز نداشت. عضله دوقلوی آلوارو خیمنز با ضربه بازیکن حریف پاره شد اما اخراجی در کار نبود.

سرمربی تراکتور در خصوص شعار هواداران تراکتور علیه داور گفت: من هیچ‌وقت طرفدار این نیستم که به کسی توهین شود، اما در بازی‌های خارج از خانه هر چه می‌خواهند به ما می‌گویند و نباید این اتفاق بیفتد. یعنی شما می‌گویید داور بیشتر از ما ارزش دارد؟ اینجا توهین به هرکسی انجام شود اشتباه است. من امیدوارم فدراسیون باهوش عمل کند و باشگاه ما را محروم نکند.