بردی که تراکتور بیشتر از هر زمان به آن نیاز دارد
بردی که تراکتور بیشتر از هر زمان به آن نیاز دارد
تیم تراکتور در بازی فردا، به دنبال کسب 3 امتیاز ازبازی مقابل نساجی است.

تیم تراکتور در بازی فردا، به دنبال کسب ۳ امتیاز ازبازی مقابل نساجی است.

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز پنج شنبه در تبریز میزبان تیم نساجی است.

شاگردان خمز در رقابت های این فصل دو چهره متفاوت از خود به نمایش گذاشتند. شکست در دو بازی نخست و دو بازی آخر و پیروزی متوالی در ۴ بازی. این نتایج تراکتور را از مدعی قهرمانی لیگ به دور کرده است اما برای شاگردان خمز فرصت همچنان وجود دارد و این تیم می‌تواند از بازی مقابل نساجی شروع تازه ای در لیگ برتر داشته باشد.

تیم تراکتور بعد از دو شکست متوالی برابر تیم‌های شمس آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان، بیش از هر زمان دیگر به پیروزی نیاز دارد. تراکتوری‌ها اگر در این بازی هم از کسب ۳ امتیاز بازمانند، وارد بحرانی خواهند شد که شاید خروجش به این سادگی نباشد.

انتقاد خمز از بازیکنان و نارضایتی باشگاه از نتایج خمز بعد از شکست تراکتور برابر ذوب آهن آشکار شد، هر چند بعد از جلسه باشگاه با خمز و حمایت از وی و استوری‌های بازیکنان در پوزش از هواداران به خاطر نتایج تیم و تلاش برای جبران، آرامش را پیش از بازی مقابل نساجی دراردوی تراکتور حاکم  کرد.

تیم تراکتور با ۴ پیروزی و ۴ شکست و کسب ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم نساجی در این فصل تنها یک بازی به پیروزی رسیده و با ۶ امتیاز در رده یازدهم جای دارد. نتایج ضعیف نساجی در لیگ برتر تضمینی برای برد تراکتور برابر این تیم نیست. همانطور که شمس‌آذر انتها جدولی دو هفته پیش در تبریز برابر تراکتور نخستین برد خود را جشن گرفت.

بازی تیم‌های تراکتور با نساجی قائم شهر ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۱ آبان در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.