سرمایه گذاران تبریزی، پشت درهای بسته توافق و مشارکت
سرمایه گذاران تبریزی، پشت درهای بسته توافق و مشارکت
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری تبریز درحالی به روزهای حساس پیش از برگزاری نزدیک می شود که شنیده ها از ناکامی مدیریت شهری تبریز در انجام توافقات اولیه با سرمایه گذاران خارجی حکایت دارد!

اویاقلیق: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری تبریز درحالی به روزهای حساس پیش از برگزاری نزدیک می شود که شنیده ها از ناکامی مدیریت شهری تبریز در انجام توافقات اولیه با سرمایه گذاران خارجی حکایت دارد!

جدای از تاثیر شرایط تحریمی، ناتوانی متولیان برگزاری این همایش و تیم کارشناسی آن در انجام مذاکرات و پی گیری های دیپلماسی اقتصادی، شهری، عامل اصلی ثبت این ناکامی عنوان می شود.

این درحالی است که تیم سیاست گذاری همایش سرمایه گذاری تبریز، حتی از جذب، توافق و تفاهم اولیه با برخی سرمایه گذاران داخلی، به ویژه تعدادی از سرمایه گذاران تبریزی آماده مشارکت در بسته ها و طرح های موردنظر نیز چندان موفق عمل نکرده و عملا درهای مذاکره و توافق را به روی این دسته از سرمایه گذاران دست به نقد و آماده بسته است.

این که ستاد و شورای عالی سرمایه گذاری تبریز و دبیرخانه همایش سرمایه گذاری در اوج عدم رغبت و تمایل سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت و سرمایه گذاری، درهای مذاکره و توافق را به روی برخی سرمایه گذاران تبریزی بسته و حاضر به تفاهم و مشارکت با آن ها نیست، از حمله نکات تامل برانگیز و پر حرف و حدیثی است که می بایست در خصوص آن، شفاف سازی جدی صورت گیرد تا دست کم، ضمن رفع ابهام از برخی شائبه های مدیریتی، زمینه برای تحقق حداقلی اهداف این همایش فراهم گردد.