معابر ۱۶ متری و پیاده‌راه‌ های سطح منطقه ۱۰ تبریز سنگفرش می‌شود
معابر ۱۶ متری و پیاده‌راه‌ های سطح منطقه ۱۰ تبریز سنگفرش می‌شود
شهردار منطقه 10 تبریز گفت: مناسب سازی ، بهسازی و کفسازی معابر پیاده راهی، در اولویت اصلی برنامه های این شهرداری است

به گزارش اویاقلیق به نقل از امور ارتباطات، موسی زارعی شهردار منطقه با بیان اینکه مناسب‌سازی پیاده‌روهای این منطقه بر اساس اولویت انجام میشود، گفت: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد عابرین پیاده و زیباسازی چهره معابر شهر، عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تخریب آسفالت معابر، در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه ۱۰ پیشرو در اجرای پروژه‌های انسان‌محور بوده و پروژه‌هایی چون سنگفرش حیدر تکیه سی، کوی فیاض بخش خیابان منبع و کفسازی پیاده رو های خیابان جدید الاحداث شهید اسماعیلی را تکمیل و یا در دست اجرا دارد.

شهردار منطقه ۱۰ توجه به بهسازی پیاده روها را مهم برشمرد و افزود: عملیات ساماندهی و سنگفرش پیاده روها با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان در معابر ۱۶ متری و پیاده راه های سطح منطقه بر اساس اولویت های مشخص و بنا به درخواست شهروندان در سال آینده توسعه خواهد یافت.

زارعی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه شاهد تسهیل رفت و آمد، افزایش ایمنی و کاهش حوادث خواهیم بود، علاوه بر آن جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول می‌شود.