طوفان الاقصی پاسخ نسل جدید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب
طوفان الاقصی پاسخ نسل جدید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب
یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در جریان حماسه بزرگ "طوفان الاقصی" طی نامه ای به شهرداران کشورهای اسلامی ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از شهروندان مظلوم فلسطینی در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت جانانه و بی‌سابقه اخیر را ستود.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، در این نامه خطاب به شهرداران کشورهای اسلامی آمده است: ملت فلسطین که دهه ها در زیر فشار دشمن صهیونیستی، مورد ظلم و ستم قرار گرفته و هزاران شهید در دفاع از خاک اسلام تقدیم کرده است، امروز نسل جدید و جوان چنان طوفانی به پا کرده است که باعث غرور ملت مسلمان به ویژه مردم ایران و تبریز شده است.

هوشیار در ادامه با بیان اینکه مردم تبریز به عنوان شهر مسلمان و خواهر خوانده غزه، ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از مردم در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، این مقاومت جانانه و بی‌سابقه “طوفان الاقصی” را می‌ستایند، افزود: آرزوی قلبی ما، پیروزی برادرانمان در فلسطین و غزه بر دشمن غاصب صهیونیستی است.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت فلسطین سالها در زیر فشار ددمنشانه دشمن غاصب صهیونیستی، مورد ظلم و ستم قرار گرفته و هزاران شهید در راه دفاع از خاک اسلام تقدیم کرده است.

یعقوب هوشیار خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم این طوفان سهمگین، حرکتی غرور آفرین و برخاسته از فرزندان قهرمان و شجاع ملت فلسطین بوده و تا فروپاشی بنیان رژیم پوشالی و کودک‌کش اسرائیل ادامه خواهد یافت و به زودی شاهد تزلزل دائمی و شکست رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف سیاسی و نظامی خواهد شد .

شهردار تبریز ضمن ابراز امیدواری به آزادی قدس شریف گفت: امیدواریم، قدس شریف به دست ملت بزرگ فلسطین آزاد گشته و با حضور در مسجد الاقصی، در کنار هم در قدس نماز اقامه کنیم که این روز به شدت نزدیک است.

  • منبع خبر : پیام شهردار تبریز به شهرداران کشورهای اسلامی؛ید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب