اجرای طرح نگهداشت شهری در محلات غرب و شمالغرب تبریز
اجرای طرح نگهداشت شهری در محلات غرب و شمالغرب تبریز
شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای ویژه تمامی فعالیت‌های خدمات شهری، محیط زیستی در طرح نگهداشت شهری و پاکسازی سراسری معابر و شریان‌های اصلی پهنه غرب و شمال‌غرب کلان‌شهر تبریز خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، رضا جانفشان با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح  پاکسازی محله به محله توسط عوامل اجرایی معاونت محیط زیست و خدمات شهری این منطقه به صورت شبانه روزی در حال اجراست.

وی افزود: در قالب این طرح، رسیدگی به وضعیت محلات سطح منطقه به طور جهادی و ویژه با اجرای آیتم های رفت و روب ویژه معابر، لایروبی، شستشوی جداول و نرده ها، شستشوی باکس ها و زیر باکس ها و … در دستور کار و اولویت حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری کلید خورده است.
جانفشان در ادامه اظهار کرد: نیروهای خدماتی شهرداری این منطقه، به صورت روزانه و با بکارگیری تمامی تجهیزات خودرویی و نیروی انسانی ، پاکسازی ویژه معابر اصلی و محلات با برنامه ریزی منسجم در دستور کار قرار گرفته است.
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: طرح پاکسازی سطح حوزه در دو ناحیه به صورت شبانه روزی در محلات و نقاط مختلف منطقه توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست و طی روزهای آتی تداوم خواهد یافت.